Megértés és változás




Kedves Viktória!

 Rettentően hálás vagyok, mivel tudtodon kívül is segítettél megérteni és felfogni, hogy mi is zajlik az életemben.

Az elmúlt egy évben gyökerestől megváltozott az életem, ugyanis teljesen váratlanul becsöppent az ikerlelkem, egy nagyon kedves kollegám, munkatársam személyében.

A weblapodra teljesen véletlenül bukkantam rá, és a te írásaidon keresztül tudtam össze rakni azt, ami az én életembe zajlik.

Nagyon sok segítséget kaptam, amiből nagyon sok lelkierőhöz is jutottam, mert ez tényleg kőkemény.

Le sikerült önerőből győznöm mindent ami akadályozott az életemben, nagyon nehéz volt, de viszont felemelő érzés. 

Megkönnyebbülést értem el általa.

Nagyon lassan, de kezdenek érkezni a pozitív változások.

Elszántságból elkezdtem több hónapos önismeretet gyakorolni, leástam egészen mélyre, mert nem tudtam, hogy miért nem találom a helyem az életben, miért volt olyan nehéz életem.

Az utazás során rengeteget változtam és fejlődtem, ami szintén egy nagyon jó érzés. Egy sokkal jobb emberré alakultam.

Egy hatalmas nagy csoda, ami az életembe történik.

Leírhatatlan, és igen, ezt ténylegesen mindenkinek a saját bőrén kell, hogy megtapasztalja és átélje ugyanis hihetetlen, de mégis igaz. 

Szeretettel és Tisztelettel: Icu.


Minden elismerésem.


Megjegyzések