A lélek képes meggyógyítani a testet




Szia Viki! Szeretném megosztani veled a tapasztalataimat. Márciusban voltam nálatok először, és utána azt éreztem, hogy szárnyakat kaptam. A betegségem miatt mentem, tudni szerettem volna, milyen kilátásaim vannak. Nagyon megnyugodtam akkor, mert azt éreztem oldás közben, hogy már a végén járok, és teljesen meggyógyulok. Azt éreztem, hogy egy elhúnyt lélek tapadt rám, és betegen tart. Már nem sok mindenben reménykedtem, mert 6 éve folyamatosan gondjaim voltak. Álmodni már régóta nem mertem, minden fókuszommal azon voltam, hogy mindig túl éljem az adott napot. Féltettem a gyermekeimet, ugyanis a férjem nagyon fiatalon meghalt. Első oldás után feltöltődtem, kaptam egy spirituális védelmet, melynek rendkívüli módon éreztem hatását. Erre azért volt szükség, hogy ne legyek különböző átkoknak és spirituális támadásoknak kitéve. Ami rögtön feltűnt, hogy sokkal több az energiám, és estére nem fáradok el. Reménytelinek éreztem magam. Évek óta arról szólt az életem, hogy kezelésekre jártam, segélyekből éltünk, és esténként azon imádkoztam, hogy fel tudjam nevelni a gyermekeimet. Aztán ahogy teltek a napot, és újabb orvosi kezelések jöttek, megint egyre rosszabbul éreztem magam. Ekkor mentem hozzátok újra, hogy megoldást találjak a problémámra. Az első oldáson egy egyesülést csináltunk felsőbb énemmel és belső gyermekemmel. Azt éreztem, mintha a rólam leszakadt részek újra visszacsatlakoztak volna hozzám. Rájöttem, mennyire nem becsültem magam eddig. Láttam, hogy van egy olyan isteni énem, amely tökéletes. Megértettem, hogy az ő segítségével bármit el tudok érni, és bármilyen egészségtelen helyzetből ki tudok lépni. Kezdtem összerakni magamban, ki is vagyok én valójában.  A következő meditációban az utam először a gyermekkoromba vezetett. 4 éves koromban egy férfi rokonunk molesztált szexuálisan és ezt azóta sem dolgoztam fel, és soha nem mertem beszélni róla senkinek. Ennek az elfojtása is hozzásegített a problémám kialakulásához. Egy másik szál az ókori Rómába vezetett, ahol megöltem egy embert, aki mostani életemben az apám. Akkor abban az életben a testvérem volt, és véletlenül öltem meg, nem őt akartam. Meg kellett magamnak bocsátanom ezt a tettet. Nem volt könnyű, de kisírtam magam és nagyon megkönnyebbültem. A harmadik szál magzati korba vezetett. Egy nem várt gyermek voltam, sokáig titkolta anyukám, hogy állapotos. Amikor pedig megtudták, az édesapja, az én nagypapám megverte anyukámat, s ezt óriási fájdalomként éltem meg. Tudtam, hogy engem utál mindenki, nem akartam megszületni. Meg is szenvedték a szülést velem. Nehezen bújtam ki. Főként ezek a problémák vezettek a betegségemhez, és a meggyengült energetikai rendszerem miatt megszállott lettem. Ahogy elkezdtem megérteni, miért történtek velem ezek az események, egyre jobb fizikai állapotban éreztem magam. Lelkileg néha megviseltek az események, néha napokig sírtam, de mikor megtisztultam, egyre jobban éreztem magam. A családi oldások nagy dolgokat szabadítottak fel bennem. Tudtam, hogy nagyon szépen haladok a gyógyulás felé. Megértettem, hogy én tudom egyedül meggyógyítani magam. Ha rájövök, miért teremtettem be magamnak egy ilyen súlyos problémát, és megoldom az okát, meg fog szűnni a betegség is. Így turbó sebességgel elkezdtem feldolgozni a múltbéli eseményeket. Az igazi áttörést az augusztus hozta. Amikor megtudtam, hogy lehetőségem van arra, hogy gyors sebességgel megszabaduljak a terheimtől, a batyuktól, amiket hordozok évezredek óta magammal, nem volt kérdés. Sikerült megbocsátanom és sikerült elköszönnöm, elbúcsúznom a férjemtől, aki már nem él. Sikerült elengednem őt. Hiába próbálkoztam előtte bármilyen módszerrel, nem jött össze. Megtudtam, hogy többféle mágiával kapcsolódtunk egymáshoz, és ezért nem volt soha más férfi az életemben. Ezeket elengedtem. Úgy éreztem utána, mintha 10 kilóval könnyebb lennék. Bár fizikailag semmi nem történt, csupán annyi hogy 1 hétig fájt a fejem, és rengeteget sírtam. Ez a tisztulás miatt volt. Azt éreztem, valami nagy dolog van készülőben csak ki kell várnom. A következő oldás után nálam nagyon beindultak a dolgok. Tisztult a gyermekkorom, ami elég fájdalmas volt. Rájöttem, mindig mennyire meg akartam felelni a szüleimnek, mégis úgy éreztem, soha nem fogadtak el. Megtapasztaltam, hogy valóban igaz, hogy az oldás a családra is kihat. Édesapám, aki sosem szeretett igazán és állandóan bántott, bocsánatot kért tőlem. Még el is sírta magát. Az én apám!!! De legalább neki is meg tudtam bocsátani. A gyerekeim elkezdtek jobb jegyeket hazahozni az iskolából. A testvérem ajándékot vett nekem, ami eddig sosem fordult elő. Nem tudtam, mi történik, de valami megindult. Az oldás a vártnál is sokkal jobban működik. A kisebbik fiam szülői értekezletén összebarátkoztam egy anyukával, akivel telefonszámot cseréltünk, és többször összefutottunk utána. Azt éreztem, végre találtam egy igaz barátot. Ő az egyetlen, akinek mindenről merek beszélni, ami velem történt. Megnyíltam! Nagyon jó érzés volt, hogy valaki barátként tekint rám és ilyen önzetlen vagyok. Amikor megtudta, milyen helyzetben vagyok, munkát ajánlott nekem. Egy bioboltjuk van, és odavettek engem. Én olyan boldog vagyok, hiszen ilyen állapotban senki nem akart alkalmazni. Kétségkívül Ildikó az én őrangyalom. Végre célja lett az életemnek, és szerettem volna nagyon jó lenni, hogy megháláljam a kedvességüket. Szerencsére ez sikerült. Nekem a lehető legjobb munkahely, teljesen kiképezem magam a gyógynövényekből és a kristályokból. Így végre megfogalmazódott az életcélom is. Napról napra egyre magabiztosabb vagyok. Egyre erősebb vagyok. 2 héttel ezelőtt pedig meghívott az egyik törzsvásárlónk. Nem olyan komoly randi volt, sétáltunk egyet és beszélgettünk, de nekem ez nagyon nagy eredmény. Az is, hogy valaki felfigyelt rám, és az is, hogy bele mertem menni. Nem tudom, mi lesz ebből, vagy lesz-e egyáltalán valami, de ezen most nem is gondolkodom. De ami miatt úgy döntöttem, hogy megosztom a történetemet az az, hogy múlt héten voltam ct vizsgálatom, és a betegségem visszafelé fejlődik. 6 éve várok erre! 6 éve! Nem is tudom szavakkal megfogalmazni és leírni, mit éreztem, mikor ezt kimondta az orvos. Zokogtam örömömben. Egyből megkérdezte, mit tettem magammal, mert óriási változáson mentem keresztül. Én pedig őszintén elmondtam, hogy igénybe vettem a természet erejét. Vitaminokkal, ásványi anyagokkal töltöm a szervezetem, rendben teszem az immunrendszerem, és dolgozom azon, hogy megszüntessem azokat a lelki okokat, amelyekkel megteremtettem ezt a betegséget. Az orvos azt felelte, hogy nagyon felelőtlennek tart, de abba ne hagyjam. :-) Dehogy hagyom! Ez a legjobb dolog, ami valaha történt velem. Viki, nagyon köszönöm nektek! Hitet kaptam, ami mindennél fontosabb. Ha nem segítetek, az életem még mindig egy süllyedő mocsár lenne. Óriási hatással vagytok emberek életére. Míg élek, hálás leszek. Nagyon köszönök minden segítséget. Mindig nagyon várom, hogy mehessek az oldásokra, és izgatottan nézek az események elé. Még sok minden van, ami szeretném, ha változna, de tanulom a türelmet is. A későbbiekben erről is beszámolok majd. Vera, 40 éves


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html




Megjegyzések