A sors, mint rendezőművész




Tegnap olvastam Bea tapasztalatait, és felbátorodtam, hogy én is megírom a saját sztorimat. Én is párkapcsolati gondokra kerestem megoldást, de az időm úgy engedte, hogy pont azon a hétvégén értem rá, amikor pénzügyi oldás volt kiírva.. Érdekesnek találtam, hogy Bea azt írta, hogy a párkapcsolati oldástól beindult az életfeladata. Nálam pont fordítva történt. A pénzügyi oldás aktiválta a párkapcsolati energiákat. Vagyis azt is... Egészen elképesztően nagy rendezőművész a sors. Több, mint másfél éve küldtek el a munkahelyemről, amit imádtam. Három diplomával kicsit túlképzett voltam mindenhová, így nem sikerült munkát találnom. Bár időközben megsejtettem, mi a sorsfeladatom, nem sikerült előre lépnem. Azt éreztem, valami súly nehezedik rám, mintha valami láthatatlan égi erő megakadályozná, hogy gyarapodjak anyagilag. Már annyira beletörődtem, hogy teljesen kilátástalannak éreztem a helyzetem. Közben összeismerkedtem egy férfivel, akibe első látásra beleszerettem. Mivel kapcsolatban élt, így túl messzire nem jutottunk. Már egy éve nem láttuk egymást. Szóval az életem minden fontos területe csődöt mondott. A párkapcsolat foglalkoztatott leginkább, de valamiért épp a pénzügyi oldásra tudtam elmenni. Már vasárnap sokkal jobban éreztem magam, és tudtam, hogy átszakadt bennem rengeteg gát. Eszméletlenül intenzív álmaim lettek, szinte minden nap olyan éjszakám volt, mintha több életem éltem volna át. Következő szerdán a buszon ültem és jöttem hazafelé, a legnagyobb meglepetésemre kaptam egy sms-t a szerelmemtől. Az üzenet tartalmából rögtön tudtam, hogy nem nekem szól. A gyomrom remegett, de éreztem, ez jel a számomra. Mint utóbb kiderült, valóban nem nekem szánta. De az smsekből beszélgetés lett, másnap pedig egy találkozó. Megtudtam, hogy a párja már nincs meg, és egy régóta én járok a fejében. Bár ilyenkor mindig eszembe jut, miért nem keresett, de mindegy is. Fura dolgok derültek ki, pl, hogy ugyanabba az étterembe szoktunk járni, és ugyanazt az ételt fogyasztjuk, ugyanaz ott a kedvencünk. Azt mondta, ha véletlenül nem küldi el azt az smst, sosem mert volna jelentkezni nálam. Tudtam, hogy ezt az égiek akarták így, és tudtam, hogy ezt az oldásnak köszönhetem, hogy valami átalakult bennem. Szerintem sok dolgot megértettem és elkezdett bennem oldódni a sok félelem és a köztünk lévő blokkok, és egyből bevonzottuk egymást. Egyenlőre randizgatunk, mint a tinik, de rettentően élvezem, és nagyon szerelmes vagyok. Az egészben a legjobb, hogy végülis a pénzkereset is megoldódni látszik, de erről majd később… Szerintem viszonylag gyorsan elkezdett megoldódni körülöttem minden, amivel évek óta küzdöttem. Nem is értem, miért nem dolgoztam ezen előbb. Bár abban is hiszek, hogy mindennek eljön az ideje. Ez már az utolsó utáni pillanat volt. Remélem, a folytatás is ilyen örömteli lesz, mindenesetre eldöntöttem, hogy továbbra is teszek azért, mert szeretném, ha minden zökkenőmentes lenne, és a boldogságom véglegesedne. Jó lenne ha lenne online oldás is. Mindenesetre nagyon köszönöm mindent!!! Böbi 



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html





Megjegyzések