A sorsod Te magad vagy




"Mikor meg akarod nekem mondani, mit csináljak, az szerinted segítség, szerintem beleszólás..
Mikor kiabálsz velem, az szerinted természetes, szerintem unintelligens..
Mikor kétségbe vonod a boldogságomat, az szerinted vélemény, szerintem ítélkezés..
Mikor mindenkit szidsz a háta mögött, az szerinted őszinteség, szerintem kétszínűség..
Mikor mindenki hibás, csak Te nem, az szerinted igazság, szerintem felelősséghárítás..
Mikor mindenki másban a szálkát is, de magadban a gerendát sem, az szerinted jól van, szerintem pedig te nem vagy jól..
És mikor az életed romokban hever, szerinted Veled semmi baj, szerintem viszont nagyon is van..

Mert sem az életed, sem a tetteid nem azt tükrözik, akinek mondod és mutatod magad. Minket ugyan becsaphatsz, de az Égieket sohasem. Ők ugyanis pontosan tudják, hogy ki, mit érdemel..

Tehát az álszentség álszent "barátokat " és meghasonulást, valamint magányt és boldogtalanságot hoz. De ezt legbelül Te is tudod, hisz a hasonló a hasonlót vonzza..

Az álszentség álszent maszkját levéve azonban olyan Angyallá válsz, mely megszabadulva saját démonától megteremtheti saját valóságát és elérheti lelke igazi boldogságát..

Forrás: -ismeretlen-



Megjegyzések