A szerelem megtalál, ha készen állsz rá



Sziasztok! Azért gondoltam, hogy megosztom a történetem, mert rendkívül tanulságos. 2011. márciusában kerestem fel először Vikit, épp egy szakítás, és bánatból való kigyógyulás közepén. 35 éves voltam, és elkeseredett. Nagyon szerettem volna családot, amikor kiderült, hogy a párom 9 év után, már évek óta szeretőt tart. Nehezen hoztam meg a döntést, hónapokig örlődtem, végülis elhagytam őt. Azt hiszem, az igazi társak nem tesznek ilyet egymással. Én pedig a valódira vágyom. Soha nem voltam a férfiak kedvence, volt bennem egy belső szorongás, félelem attól, hogy egyedül maradok. Februárban az interneten ismerkedtem meg egy szimpatikus férfivel. Arra gondoltam, mielőtt találkozom vele, kikérem Viki véleményét. Ő elmondta, hogy sorsszerű a találkozás, mindenképpen lépjem meg, mert visszakapom tőle rég elvesztett önbecsülésem egy részét. Bár azt is hozzátette, hogy nem ő az igazi. Ez egy rövid kapcsolat lesz, dolgunk van egymással. Ám ahogy vége lesz ennek a kapcsolatnak, nagyon gyorsan megismerem azt az embert, akivel együtt fogunk megöregedni. Azt is mondta Viki, hogy hatalmas tömegben fogom megismerni, talán koncerten nyár elején. Még mondtam is, hogy sosem szoktam koncertre járni. Sokat gondolkodtam a beszélgetésünk után, végülis úgy döntöttem, hogy nem találkozom az internetes férfivel, én az igazit akarom megismerni. Valahogy én is éreztem, hogy nem hozzám való. Utána is váltottunk néha 1-1 levelet, de nem akartam találkozni vele. Nyáron a barátnőm születésnapjára készülődtem, mikoris megtudtam, hogy Agárdon tartjuk, ott béreltünk ki egy házat, és utána az egész csapat megy az Edda koncertre. Nagy izgalomba jöttem, elkezdtem tudatosan készülni arra az estére. Éreztem, hogy eljött az én időm. Úgy éreztem magam, mint aki az esküvőjére készül. A szülinapi parti tökéletesen sikerült, alig vártam, hogy odaérjünk a koncertre. Telt múlt az idő, egyre izgatottabb voltam, majd éjfél után egyre inkább leeresztettem... Ugyanis azon kívül, hogy páran letaposták a lábam és fellöktek, semmi nem történt. Kicsit szomorú és csalódott voltam, de utána átgondoltam a történteket. Talán másik koncert is lesz még a nyáron, amire meghívnak... Másnap újra az internetes barátommal csevegtem, és ő újra randira hívott. Igent mondtam. Kellemesen sikerült az este, és úgy gondoltam, hogy nem álmodozom, hanem inkább részt veszek az életemben. Kezdett minden bizalmam elszállni magamban. Nagyon szimpatikus volt a fiú, és tetszett, hogy ennyire kitartó. Végülis beadtam a derekam, és kapcsolatot kezdtünk. 2 hónap viszonylag jó időszak következett az életemben. Soha senki nem bánt velem előtte így. Vacsorák, színház, virágcsokrok. Élveztem az életet, de éreztem, hogy valami nincs rendben. Mégsem voltam boldog. Szeptember elején jelentkeztem Vikihez párkapcsolati oldásra. Éreztem, hogy valami történni fog, előtte való nap egyfolytában görcsölt a gyomrom. Az oldáson láttam az igazi párom. Vagyis éreztem. Láttam a szemét, és egy különleges illat csapott meg. Éreztem, hogy nem a párom a valódi társam. Újra káosz lett bennem, hazamentem, a párom pedig azzal várt, hogy ő rájött, hogy sosem fog tudni boldoggá tenni engem, úgyhogy szétválnak útjaink. Kicsit váratlanul ért a dolog, bár valahol mélyen tudtam, ez így helyes. Sírva hívtam fel a barátnőm. Innentől kezdve oscart érdemelne az este folytatása. Elmentünk egy szabadtéri szórakozóhelyre Siófokra, ahol úgy leittam magam, hogy semmire nem emlékszem. Reggel a saját ágyamban ébredtem, és azt az illatot éreztem, amit a meditációban előző nap. Tiszta izgatott lettem, amikor felugrott a kiskutyám az ágyra. Feltűnt, hogy rettenetesen fáj a fejem, és azon gondolkodtam, hogyan kerültem az ágyamba, amikor felfedeztem, hogy valaki fekszik mellettem az ágyban. Izgalmas percek következtek. Soha életemben nem csináltam ilyet, borzalmas érzés volt. Ugyanakkor azt éreztem, hogy valami nagy dolog történik. A lényeg az, hogy este a szórakozóhelyen ismerkedtünk meg, és állítólag én könyörögtem, hogy hozzon haza és aludjon nálam. Majd elsüllyedtem szégyenemben. A barátnőm pedig ott aludt az ő barátjánál. Óriási szerelem lett belőle. Életem legjobb döntése volt elmenni szórakozni. Ő volt az, akire mindig is vágytam. Egész nap beszélgettünk és gyakorlatilag azóta 1 percet sem töltöttünk egymás nélkül. Decemberben összeházasodtunk. A nászéjszakánkon elmeséltem mosolyogva, hogy nyáron készültem a koncertre, mert beleéltem magam, hogy ott fog életem nagy szerelme rám találni. A hidegzuhany akkor ért, amikor kiderült, hogy a férjem ott volt azon a koncerten. Ugyanakkor kezdtem visszanyerni a hitem. Azon kezdtem el gondolkodni, hogy akkor hol hibádzott az egész. Miért nem találkoztunk??? Aztán közösen megfejtettük. Még dolgom volt az internetes fiúval, én pedig ki akartam kerülni a sorsom. Ha egyszer valakivel feladatunk van, azt le kell dolgozni. Megértettem, hogy a karma letétele nem azt jelenti, hogy megszűnik az összes feladatunk, hanem azt, hogy van lehetőségünk hamar átesni rajtuk. Én késleltettem a dolgokat, mert hoztam rossz döntéseket. Valószínüleg nem vagyok ezzel egyedül. Azt hiszem, nagyon tanulságos a történetem... De elmondhatom, hogy soha ilyen boldog és felhőtlen nem volt még az életem. Az ikerlelkek találkozása teljesen új valóságot teremt. Ez valóban a mennyország itt a Földön. Hálás vagyok Vikinek a segítségéért, a támogatásáért, a munkájáért, és azért, hogy van türelme az ilyen emberekhez is, mint én vagyok. :) Csilla Voltam Veszprémből


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html


Megjegyzések