Az új szerelem



Már napok óta érzem, hogy valami nagy sebességgel történik. A Szerelem Angyala már mindennapos vendégem. Magától látogat meg mostanában, de most én hívtam.
A Szerelem Angyalát hívom.
- Kérlek, beszélj velem!
- Itt vagyok. Hallgatlak. Kérdezz!
- Kezdem érteni az új szerelmet. Elindult szívemben az Örök Szerelem Forrása. Felismertem segítségével az örök szerelmemet, és sugárzom mindenki felé, amit érzek. Sugárzom szét az Örök Szerelmet. És visszajön! Megjelenik mindenféle formában körülöttem. Egyre több új dolog bukkan fel az életemben; tárgyak, munkák, lehetőségek. És mindbe szerelmes vagyok. Ez nagyon jó, élvezem! De a szerelmem fiziailag miért nincs még mellettem?
Ne sürgesd! Minden, ami veled s vele történik, egy folyamat része.
- Nem türelmetlenségből kérdezem. Kíváncsiságból.
- Fel kell épülnie bennetek olyan struktúráknak, amik fizikailag is elbírják az Örök Szerelmet. Ez nagyon nagy erő. Teremtő erő. Halhatatlanná tesz.
- … Akkor lehet, hogy csak több száz év múlva kerül sor arra, hogy fizikailag is megélhetjük? Pedig néha úgy érzem, nagyon közel van, pillanatokon belül megtörténik.
- Ha nem is pillanatokon belül, de heteken belül. Már nagyon erősek vagytok. Fizikailag is elbírjátok. Most már csak az utolsó simítások történnek meg.
- Mi hiányzik még?
- Erősödnötök kell. A belétek kódolt érzelmek felépítik majd testetek anyagában is a változást. Megtörténik majd. De az Út ezzel nem ér véget. Szükségessé válik, hogy ketten egymást támogatva (érzelmileg, tudásban és fizikailag is) haladjatok tovább. Már megmutattátok, mire vagytok képesek egyedül, Isten nélkül. Azt is megéltétek, Istennel együtt önMAGatokban mit tudtok létrehozni. Meg kell tanulnotok nemcsak az Ég-gel, a Föld-del is az együttműködést, és az Örök Szerelemre ezért lesz szükségetek. A változások előrehaladtak. Elkerülhetetlen a megnyilvánulás. Időben megtörténik majd. Jól érzed, hogy nagyon közel van.
- Addig még van valamilyen esemény, aminek be kell következnie?
- Esemény nincs. Földi nincs, csak égi. Ti ezt energiákban élitek meg. Folyik a beprogramozás a boldogságra.
- Értem. De jó!... Köszönöm, hogy beszéltél velem!
- Szívesen, bármikor…hiszen tudod…Szeretlek.
- Én is szeretlek téged.
Az új szerelem tükörképe a réginek. A régi ígéretesnek indult. Szenvedélyesen kezdődött, hamar ellobbant a láng, s jó esetben szeretetté szelídült.
Az új először taszít, mert hatalmas erővel közeledik, s ezzel ellenállást hoz létre, és fájdalmat. Az ellenállás mély szeretetbe fordul, s a láng fellobban s örökre ég. Mély, olthatatlan szerelemmé nemesül. /Philippa/

Megjegyzések

Megjegyzés küldése