Egy betegség levele gazdájához


Kedves Gazdám!

Mivel azt látom, hogy nem akarsz tudomást venni rólam, ezért döntöttem úgy, hogy írok Neked. Szeretném, ha tudnád, hogy nem azért vagyok itt „veled”, mert bosszantani, idegesíteni akarlak, hanem mert figyelmeztetni szeretnélek. Én jót akarok neked, hidd el! Ne tekints rám ellenségként, hisz ez nekem nagyon rossz érzés. A részed vagyok, hozzád tartozom, ezért sem bánhatsz így velem. Kérlek vegyél észre! Vedd észre, hogy miért „kísértelek” Téged!

Üzenni szeretnék neked! Azt szeretném üzenni, hogy valamit nem jól csinálsz, valamin változtatnod kell! Ezt be kell látnod végre! ÉN valójában egy ESÉLY vagyok a számodra! Esély arra, hogy változtass az életeden, mégpedig jó irányba!

Én csak annyit kérek tőled, hogy ülj le, és gondold végig, vajon mi az ami nem működik jól az életedben, mi az amin változtatnod kellene.

Azzal hogy gyógyszereket szedsz, és orvosokhoz jársz, csak elfeded a tüneteket, de alatta ott vagyok én, mélyen, és hozzám kell közel kerülnöd, velem kell beszélgetned. Ha ezt nem teszed meg, addig itt leszek, és ez nekem sem jó, hidd el!

Ha felismered, és követed az üzenetemet, akkor én is megszűnök létezni. Ezzel velem is jót tennél, hisz én is szenvedek! Kérlek, segíts, ezzel mindkettőnknek nagy szívességet teszel!

Ui: Kérlek ne várd meg, hogy késő legyen, amikor már nincs más kiút, és mindkettőnknek vége…

Nagyon várom, hogy leülj és beszélgess velem:

A betegséged

Írta: Gelei Anett 


Megjegyzések