Gyors változások az új energiában



Kedves Viki, férjemmel együtt nagyon várjuk a vasárnapot. Mióta először jártam nálad teljesen megváltozott az életünk. Családi energiákon dolgoztam, ez a kapcsolatomra is jól hatott és elkezdtek megoldódni az anyagi problémáink. A férjem hosszú idő után újra kapott munkát. Lehetne jobb is, de nem rossz, anyagilag sem. Nekem kozmetikusként sokat gyarapodott a vendégköröm és ezzel anyagilag is előrébb vagyok, nyertem is kétszer az utóbbi időben. A húszéves nagylányunkkal is teljesen más lett a kapcsolatunk. Mindent meg tudunk beszélni és az ő kapcsolata is rendeződni látszik. Jobban tanul és sokkal boldogabb. Nagy öröm ez nekem. Édesanyám, aki már 81 éves jobban érzi magát. Megölelt engem még a könnyeim is kijöttek mert soha nem csinált ilyet, még gyerekkoromban sem. Érzem azt hogy egyre jobb mindenkivel a kapcsolatom. A legnagyobb boldogságom viszont az hogy egy olyan egészségügyi problémám kezdett megoldódni, amire húsz éve keresem a megoldást. Rájöttem hogy talán mi okozta ezt és szinte rögtön elkezdett javulni az állapotom. Egy komoly bőrproblémáról van szó. Még teljesen nem gyógyultam meg de husz éve nem voltam ennyire jó állapotban. Nagyon szépen köszönöm nektek Vikikém és puszillak benneteket, Marika, 51 éves vagyok



Megjegyzések