Gyors változások napjainkban - avagy lelked tudja a megoldást



Kedves Viki!

Kétszer voltam nálatok oldáson, mindkettő után azonnali megoldás lett az eredmény.
Az első anyagi bőség és életfeladat után történtek érdekes dolgok. Két hétig semmi, aztán páromat egyik éjszaka úgy leverte a víz, hogy csurom vizes lett az ágy is. Nem tudtuk mi történt. Két nap múlva kapott egy telefon hívást, hogy mehet Ausztriába dolgozni, azóta 800 ezer Ft körül keres havonta. Ez mesés.
Az életfeladatomat szerintem álomban kaptam meg. Fiú ikreket tologattam babakocsiban, és még álmodtam a nagy fiammal, aki beteg és intézményben él.
Volt páromat megöleltem álmomban, gondolom ez volt az elengedés.

A második oldás a családi kapcsolatok, és Atlantisz volt.
Itt azonnal történtek a dolgok. 6 éve vártunk arra hogy beteg fiamat egy számára megfelelő intézményben lehessen elhelyezni, de mindenhol évekig tartó várólista, és elutasítás volt a válasz. Már beletörődtünk hogy nincs erre megoldás, és továbbra is kallódni fog.
A vasárnapi oldás után szerdán jött a telefonhívás, hogy hétfőn beköltözhet a régen áhított helyre. Átgyógyszerezték, lenyugodott, és mától dolgozik az intézményben. Úgy látszik rá is hatott az oldás.Ezen okok miatt anyukámmal is elcsitultak a viták, jobb lett a kapcsolat.
Ez egy csoda. Nálam is működik, mint másoknál.
Jelenlegi párommal öt éve élünk együtt, túl vagyunk egy sikertelen lombik programon, augusztusban lesz a következő. Tudom, hogy úgy lesz ahogy lennie kell. Azt kapom ami a feladatom.
Úgy érzem az oldások által megszabadultam a rab láncaimtól, nagyon felszabadult lettem.
Most tudom átérezni a boldogságot, végre, aggodalmak nélkül.
Kíváncsian várom hogy mi fog történni még, és milyen irányban folytathatom az életem.

Nagyon köszönök mindent!

Szilvi

Megjegyzések