Ha megérted a múltad, megváltozik a jövőd




Szia Viki! Annyira igazatok van abban, hogy az embernek a legnagyobb gátjai, blokkjai a családból jönnek. Soha nem gondoltam, hogy ezek összefüggésben vannak. Apukám gyerekkoromban bántalmazta anyukámat és eváltak. Anyukám teljesen bezárkózott. A második férje szintén egy agresszív ember volt, ebből is látszik, hogy sose tudta levenni az áldozatszerepet magáról. Én mindig azt gondoltam, és úgy is éreztem, hogy már megbocsátottam mindkettőjüknek, és kicsit rosszul érintett, mikor az oldás közben más jött. Nagyon magamra és a családomra ismertem mikor az álarcokról meséltetek és elhatároztam hogy beszélek a szüleimmel, mindegyikkel külön. Anyukámat még vasárnap este felhívtam és megbeszéltük, hogy hétfő reggel beugrom hozzá. Kértem, hogy beszéljünk át dolgokat. Azt éreztem, hogy nyugszom meg, amint elkezdtem megérteni mindent az ő szemszögéből. Sokkal könnyebb volt, mint hittem. Amint beszélt magáról, teljesen láttam az össtefüggéseket az én életemmel. Apukám nehezebb eset sokkal. Ő hallgatott én pedig beszéltem. Azt gondoltam, hogy semmit nem fog fel az egészből.  A nyakamba borult és sírt. Az én apukám!!!! Soha nem láttam egy könnyet sem ejteni. Az én apukám először megmutatta nekem a lelkét! Együtt sírtunk. Tudom és hiszem, hogy minden ember érző lény. Tudom, hogy minden gond a meg nem értésből fakad. Életemben először éreztem, hogy jó, hogy ebben a családban vagyok. Hogy nagyon szeretem őket. És döbbenetes dolog történt!! Apukám megkért, hogy vigyem el hozzá a kislányaimat, mert szeretné őket megismerni, és szeretne ennyi idő után jó apuka és nagypapa lenni. Ő sok évvel ezelőtt elhagyott bennünket, és nem volt kiváncsi ránk. Mintha minden a helyére került volna. És itt vége is lehetne a történetnek, mert a vasárnapnak pont ez volt a célja. De szeretném leírni, mi történt ezután, mert még most is hihetetlen. Miután tisztáztam a szüleimmel a kapcsolatomat, megbocsátottam nekik, a volt férjem felhivott, és elismerte mekkora szemét volt velem a válásnál. Egyébként ő ügyvéd, tudta hogy kell engem kisemmizni. Lassan egy éve nem beszéltünk, ugyanaz ismétlődött, mint a szüleimnél. De miután én ezt megoldottam apámmal, jelentkezett a volt férjem. Pénzt hozott nekünk, és megígérte, hogy a gyerekekkel visszakapjuk azt a házat, melyben közösen éltünk. Azt hittem, csak álmodom. Tényleg ekkora hatása van ennek az oldásnak és a cselekvésemnek? Az ember rendbe teszi a szüleivel a kapcsolatát és minden rendbe jön? És még mindig nincs vége. Egy éve kínlódok valakivel, akiről meg vagyok győződve, hogy mélyebb lelki szinten közünk van egymáshoz. Most szakított... Igaz, hogy nem ígért nekem semmit, egyelőre annyit kért, hogy találkozzunk, és beszélgessünk, mert azt érzi, ezt kell tennie. Tudom, hogy még valami nem klappol bennem, mintha ez a dolog váratna magára, de meg fogom fejteni és dolgozni fogok ezen.  Köszönöm szépen Viki és Márti, nagyon szépen köszönöm! És az angyalaimnak is! P. Elvira




Megjegyzések