Ikerlélek találkozás



Kedves Viki! Szeretném megírni azt, milyen hálás vagyok a segítségedért. Én is foglalkozom energia-blokkok oldásával, és évekig az volt a meggyőződésem, hogy én már tökéletesen rendben vagyok, mivel nagyon régóta dolgozom magamon. Számtalan segítséget igénybe vettem, nem sorolom fel itt mindet. Viszonylag jól is éreztem magam, azt hiszem, az átlagnál sokkal jobban. Azonban vissza-visszatérő félelmek törtek rám néha, és egyszerűen nem tudtam szerelmes lenni. Anyukám azt mondta, hogy nagyon becsül azért, amiért rengeteg ember életén segítek, de szerinte képtelen vagyok befogadni a szeretetet. Kicsit mélyen érintett a mondata, de elgondolkodtatott. Ez hozott egy áttörést, és megfogalmazódott bennem, hogy újra segítséget kellene igénybe vennem. Egy barátom ajánlására kezdtem el olvasgatni egy internetes oldalt, melyen óriási “szerencsémre” ráleltem egy cikkre, melyet te írtál, és volt hozzá link is. Így kerültem a blogodra tavaly év vége felé. Éjszakákat olvastam át, de már az első percben azt éreztem, hogy nekem rád van szükségem. Anyukámmal együtt jelentkeztünk be hozzád az első oldásra, mely kimondottan a párkapcsolatra dolgozott. Fantasztikusan éreztem magam. A nap végére rájöttem, hogy még rengeteg dolog van bennem, ami tisztításra vár. Lehet, hogy eddig nem a megfelelő módszereket választottam, vagy azok túl lassúak, de nem jött az áttörés. Az első oldáson nagyon fontos dologra jöttem rá. Nálunk apai ágon a felmenőim között mindenki elvált és szinte mindenki alkoholista lett. Rájöttem, hogy tudat alatt a válástól, az alkoholizmustól és az erőszaktól félek. Utána napokig erről álmodtam. A halott nagypapám sokszor megjelent, amint részegen az árokban fekszik, és mikor hazaér, kiabál és megveri a nagymamát. Az utolsó álmom után úgy ébredtem, hogy béke és nyugalom volt bennem. Azt éreztem, ettől a blokktól megszabadultam. Többet nem is álmodtam vele. Akkor éreztem azt, amit az oldáson mondtál, hogy maga a feloldozás nem az oldások alatt történik meg, hanem ott csak elindul maga a folyamat. Nekem még napok kellettek hozzá. Elkezdtem sokkal jobban érezni magam. Szerettem volna minél gyorsabban haladni, így beiratkoztam szinte minden hétvégére. Furcsállottam, hogy ezután szinte azonnal elkezdett sokkal több páciens jönni hozzám, és sokkal jobban beindult a pénzenergia áramlása az életemben. Kettő tanfolyamot is elvégeztem azóta és valahogy egyre jobban, gyorsabban és könnyebben ráérzek arra, hogy mikor mit csináljak. Ezáltal azt érzem, hogy sokkal kevesebb időt pazarlok el az életemből, és sokkal jobban élvezem azt. Bevételeim általában minden hónapban gyarapodnak, és egyre inkább elhiszem, hogy megérdemlem a jólétet életem minden területén. Azt gondolom, hogy ebben az életemben egyébként is rengeteget fejlődtem, de mióta veled találkoztam, ez sokkal rohamosabb és napról napra érezhető. Számtalan dologról számolhatnék még be, de csak a fontosabbakat említeném: sokkal türelmesebb és toleránsabb vagyok az emberekkel, a kitartásom megnőtt, minden nap sportolok, sokkal egészségesebben étkezem azóta, a kávéról az első oldás után lemondtam. Anyukám az igazi jó példa arra, hogy milyen jól működnek az oldások, de róla nem írok, mert szerintem ő is leírja majd a tapasztalatait. Én megígértem magamnak, hogy akkor fogok írni, ha a legnagyobb gátam oldódik meg, az pedig a párkapcsolati kérdés. Azt olvastam egy írásodban, hogy lassan itt van az az idő, amikor a valódi párok elkezdenek összekapcsolódni. Az áprilisi párkapcsolati oldáson rengeteget beszélgettünk erről. Ez nagyon jót tett nekem, sokmindent megértettem, többek között azt is, miért vagyok még egyedül. Aznap este megcsináltam az előző életes meditációdat és azt láttam, hogy odafent vagyok, ahol lenni szoktunk, mielőtt megszületünk. Azt láttam, hogy egy nagyon kellemes csillogó fény leválik rólam és szavak nélkül kommunikálunk. Sajnos a beszélgetés első részére nem emlékszem, de a vége, a lényeg nagyon jól rögzült. Azt mondta nekem, hogy “soha ne felejtsd el kérlek, hogy mi egyek vagyunk. A piros szalag emlékeztetni fog téged arra, hogy összetartozunk”.  Majd ez a fény tovább állt és olyan érzés volt, mintha elkezdtem volna fázni. Fel is ébredtem, és tudatosan akartam, hogy visszaaludjak és álmodjak tovább. Így is lett. Azt mondta a fény, ne feledd, hogy 11-én érkezem. Napokig ezen kattogtam, mert ugyebár a 11-es szám sokmindent jelenthet. Vajon melyik 11-én? Egyáltalán ebben az életben? Május 11-én szombaton nagyon boldogan ébredtem és megbeszéltük a barátnőmmel, hogy együtt megyünk a nagynénje születésnapjára. Alig egy órára rá visszahívott, hogy sajnos a nagymamáját magas vérnyomással kórházba vitték, és mivel ott az egész család, elhalasztják az ünneplést. De megkért, hogy hozzam el a rendelt tortát. 11 órára kellett érte menni. A szokásosnál nőiesebben öltöztem fel, magam sem értem így utólag, hogy miért. Előbb érkeztem, és kicsit várnom kellett, közben az üzlet előtt beszélgetni kezdtem egy 15 év körüli kislánnyal. Elmesélte, hogy valami elő-ballagási program van náluk, és süteményért jöttek, de a keresztapja nem tudott leparkolni, így egyedül áll sorba. Egyszer csak megjelent egy gyönyörű fehér autó, és dudált egyet. A kislány pedig odakiabált, hogy még nem végzett. Semmi mást nem láttam, mint egy napszemüveges férfit, akinek nem voltak kivehetőek a vonásai, és egy PIROS SZALAGOT a kocsira kötve. Elővettem gyorsan a telefonom, hogy lefényképezem, erre látom, hogy 11 óra 11 perc van. Azt gondolom, ennél több jelet nem kaphattam volna. Egy ideges remegés uralkodott el a testemen. Nem tudtam hirtelen, mit csináljak. A kislányt kezdtem el finoman faggatni. Pár perc telhetett el, amikor is megjelent a fickó. Olíviának (a kislány) örömmel mesélte, hogy végre talált parkolóhelyet. Bemutatkoztunk egymásnak, és kiderült, hogy Ádámnak hívják. Mindig azt akartam, ha egyszer lesz egy fiam, Ádámnak hívják majd. Egyből érződött, hogy forrt köztünk a levegő. Ez egy teljesen más érzés volt, mint amit eddig éreztem, mikor megtetszett valaki. Egy mély összetartozás érzésem volt és van természetesen a mai napig is. Egyáltalán nem voltunk zavarban, minden olyan természetes volt. Együtt vártuk ki a sorunkat, majd éreztem rajta, hogy még nagyon szívesen beszélgetne velem. Igazi, mélykék szemei voltak, pont mint nekem. Elkérte a telefonszámomat arra hivatkozva, hogy talán érdekelheti az, amivel foglalkozom. Egy mély nyugalommal mentem hazafelé, abban reménykedve, talán tényleg jelentkezni fog. Mire hazaértem, két üzenet is várt tőle. Beszélgetni kezdtünk és másnap délután már találkoztunk is. Azóta óriási boldogságban vagyunk. Mint később elmesélte, a nővére azt álmodta, hogy most fogja megtalálni az igaz szerelmet. Döbbenetes számomra még most is, ahogyan segítettek bennünket odafentről. Valóban igaz, hogy csak akkor kapja meg az ember a valódi szerelmet, ha készen áll rá. A blokkjaimmal észre sem tudta volna venni. El sem hittem eddig, hogy ez jár nekem. Mindketten óriási tisztuláson mentünk keresztül az elmúlt hetekben. Elmondhatjuk, hogy soha ilyen boldogok nem voltunk. És valóban! Az ikerlelkeknek óriási feladatuk van. Igaz, hogy még csupán egy hónapja találtunk egymásra, de egyre több ember boldogabb a környezetünkben. Az ikerlelkek találkozása és teljessége fogja felemelni a bolygót. Mostmár tisztán érzem.

Köszönöm Viki és anyukádnak is ezt a sok önzetlen munkát. Köszönöm a körülöttem élők nevében is a sok segítséget. Köszönöm, hogy segítettél elhinnem, hogy megérdemlek bármit, amire vágyom, és elindítottál ezen az úton. Nagyon hálás vagyok az Univerzumnak!


Franciska 40 éves



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html




Megjegyzések

  1. Szia Viki, vajon a tortenetben leìrt előző életes meditáció elérhető valahol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. pl. a Soundcloud-on is. https://soundcloud.com/aloeviki/el-z-let-medit-ci-zen-vel

      Törlés

Megjegyzés küldése