Képek egy elmúlt életből


Kedves Viki!


Szerencsésnek érzem azt a napot, amikor Rád találtam, és az oldaladra. Már napok óta kerestem a választ, nagyon el voltam keseredve a párkapcsolatom miatt. Több hete olvastam már a blogodat, de aznap megláttam az előző életbeli meditációdat, amit feltettél. Teljes mértékben hiszek az ilyen dolgokban, igy már aznap este, mikor elaludtak a gyerekeim, nagy izgalommal vártam hogy elkezdhessem.

Első benyomásom az volt, hogy nagyon tetszik a hangod, fura, de ismerős volt. 

Aztán sorra csináltam mindent, amit mondtál a meditációban, és mikor ott jártam, hogy tegyem fel a kérdésem, amire szeretném megkapni a választ, tisztán, és pontosan megtudtam fogalmazni, mire szeretném megkapni a választ.

Beléptem az ajtón, és hihetetlenül valóságos volt minden.

Teliholdas éjszaka volt, és egy kastély falait láttam a sötétben, fizikailag éreztem hogy fázom, bele borzongtam.

Nagyon féltem, mert éreztem hogy menekülök valaki elől.

Mikor mondtad, hogy nézzem meg magam valami tükröződő felületben, a kastélyt körül vevő vizesárokhoz mentem, és láttam magam, szép, csinos nőként, de egy csuklyás köpeny volt rajtam.

Mondtad hogy induljak el, amerre érzem, hát én egy kis házhoz mentem,  nagy izgalom lett rajtam úrrá, és éreztem hogy a szerelmemhez megyek. Bekopogtam, és Ő nyitott ajtót, az Ikerlelkem.  Szorosan, szeretettel megölelt, és nagyon boldognak láttam, hogy újra lát.

Ahogy mondtad, megkérdeztem tőle ki vagyok én, azt válaszolta: Violett márkiné vagyok. Elmondta mennyire várt már sok-sok hete, és miért nem tudtam menni hozzá, kérdezte.

Éreztem a fájdalmát, amit a hiányom, és a rám való várás okozott neki. Éreztem hogy nekem van egy férjem, aki a kastélyban lakik, és nagyon félek tőle, mert bár az elején jó volt a házasságunk, de mivel csak érdek házasság volt, nem voltam vele boldog. Képeket láttam, ahogy bánt velem, vert, alázott, ivott, és nőzött. Elherdálta a maga, és Apám vagyonát is.

És mikor mondtad, hogy változtassam meg a rossz dolgokat ebben az életembe, bejött egy rövid film, amin az történt, hogy a szerelmem megöli a férjem, hasba szúrja. Mert nem bírta elviselni, hogy nem lehetek az övé, és mert bántott a férjem.

Ez sikerült megváltoztatnom úgy, hogy lebeszéltem a szerelmem a gyilkosságról, és inkább elszöktem vele, és máshol éltünk, egy kis házban az erdő szélén, de nagyon boldogan.

Sokszor volt, hogy folyt a könnyem, felszakadtak bennem régi érzések, mert az ottani férjem az a mostani volt élettársam, akitől két gyermekem született, de már két éve véget vetettem ennek a kapcsolatnak, mert ugyan úgy élt, mint ott, ivott, nőzött, és költötte a pénzt. És nem akartam hogy a gyermekeim így nőjenek fel.

Az ottani szerelmem pedig az ikrem, akivel nyár végén tudtunk találkozni.Csodálatos találkozás volt, és azóta is lélekben együtt vagyunk, csak testileg nem, elválaszt még pár száz kilóméter, de tudom, hogy ennek még igy kell lennie. Még neki és nekem is dolgunk van, és tanulnunk kell.

A változásokról pedig annyit, hogy pár napja csináltam meg ezt a meditációt, és ikrem azóta minden nap megtalálja a módját, hogy éreztesse velem, hogy mennyire szeret. A volt élettársam pedig eddig nem látogatta még a gyerekeket sem, sőt már jó pár hónapja még csak gyerektartást sem fizet. Ma pedig megjelent, megszerelte a lányom biciklijét, úgy elbeszélgettünk mint régen, mikor még szerettük egymást. És ő mondta hogy adjam be a bíróságra a gyerektartás megállapitás iránti kérelmem, mert jobb ha levonják a fizetéséből, mert van hitel tartozása, és inkább a gyerekek kapják meg, mint a bank. Hát nekem ez olyan meglepő volt, hogy majd elsirtam magam, mert régen mikor mondtam neki hogy beadom a biróságra ha nem fizet, mindig durván megfenyegetett, hogy meg ne próbáljam.

Szóval eddig ennyi...de érzem hogy minden nap egyre jobb dolgok fognak történni, mert valami beindult. 

És ezt hálásan köszönöm Neked! Remélem hogy minél hamarabb eljutok egy igazi oldó előadásodra.

Szép estét! 


Üdvözlettel: Roni



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html




Megjegyzések