Soha nincs késő, hogy megváltoztasd az életed...



Én másfél hónapja voltam elösször a Viktória karmaoldásán. Mivel a lányom és a kisunokám már járt nálla, ezért nagy volt a bizodalmam hozzá. Főleg azért mentem el, mert mióta 12 éve meghalt a férjem azóta nagyon magányos vagyok és a lányom azt mondta kezdek elviselhetetlen lenni. Nem szeretnék rájuk szorulni és unalmamban őket zaklatni. Volt sok egészségügyi problémám is főleg izületi gondok, csontfájdalmak, állandó emésztési panaszok. Nem jártam el sehova csak néztem a tévét. De had kezdjem el az elején a történetet. Egyik vasárnap elég rosszul lettem és hivogattam a lányomat de csak nem akarta felvenni a telefont. Mondom ezzel meg mi lehet. Este visszahívott én meg mesélem neki mi történt. Mondta nekem hogy karmaoldáson volt ezért nem ért rá aznap. Mondom micsodán? Inkább foglalkozna a családjával gondoltam magamban hogy ilyen hülyeségeket csinál. Azt mondja nekem ne aggódj anya, ma a családi kötelékeket tisztítottuk, azért vagy furcsán, mert tisztul ki belőled a rossz energia. Na gondoltam ez még hülyébb mint volt és össze is vesztünk vele. De reggelre csoda történt! Úgy ébredtem fel, hogy nem fájtak a karjaim és végigaludtam az éjszakát. Na ilyen 20 éve nem történt velem. Fel is hívtam Esztert hogy akkor meséljen már nekem hol volt meg mi ez és bocsánatot is kértem amiért ilyen ellenségessen viszonyultam hozzá. Rögtön azt mondta hogy akkor hatott az oldás mert soha nem kértem még tőle bocsánatot. Na ez nekem kicsit rosszul esett de mondtam hogy meséljen mert érdekelni kezdett a dolog. Elmondta mi ez az egész még azt is megmutatta az internetten honnan tudok erről olvasni és nekiálltam. Egész nap olvastam és a végére elhatároztam én is elmegyek erre a helyre mert azt érzem szükségem van rá. 2 nap mulva már ott is voltam. Gondoltam érdekes társaságba keveredtem mert ott angyalokról meg mindenféle érdekes dolgokról folyt a beszéd. De csöndbe meghallgattam és jött az első oldás. Hát én szenvedtem közbe mint egy kutya mert elkezdtem felrémleni a gyerekkori emlékek. Ezek voltak nekem a legfájdalmasabbak. Sokszor bántottak gyerekkoromba és most jöttem rá hogy még nem dolgoztam fel ezeket az eseményeket. Éreztem ahogy dolgoznak rajtam a fénylények. Sírtam mint egy csecsemő. Aztat éreztem, hogy viszont utána sokkal jobb lesz. Fájt a fejem a lábam a kezem úgy mindenem. A második oldáson nagyon érdekes dolog történt egy hang hozzám szólt hogy gyógyítsak. Nem tudtam hogy álmodok vagy micsoda, vagy megbolondultam de többször hallottam amint egy hang tisztán azt mondja hogy gyógyítsak. Ezt akkor még nem mertem senkinek se mondani. A harmadik oldáson már félig aludtam ez már sok volt nekem és eléggé kimerültem estére. A lányom jött értem mondtam hogy ne is szóljon hozzám fel kell folgoznom ezt a sok eseményt ami 1 nap alatt történt velem. Hazamentem és aludtam is rögtön másnap reggelig. Egész éjjel azt álmodtam, hogy kislány vagyok, ülök a sarokban, eltakarom az arcomat és csak sírok. Sok érzés jött fel bennem. Reggel jött a meglepetés. Úgy ébredtem, hogy nem fájnak a tagjaim, nem fáj a gyomrom, és aztat éreztem hogy valamit csinálnom kell. Eszterkét felhívtam együtt elmentünk sétálni és elmeséltem neki az eseményeket. Én örökké hálás leszek ezekért. Elmagyarázta nekem hogy mi történt hogy feldolgoztam a multamat és megszüntek a bajaim mert ettől voltak. Nem emésztettem meg ami a multban történt ezért voltak emésztési panaszaim. El is határosztam hogy nem is kell gyógyszer, azóta vitaminokat szedek helyette és kutya bajom. Így utoljára 30 évesen éresztem magam. Meg a hang azt mondta hogy gyógyítsak gondoltam magamat kell meggyógyitanom. Na de még most jön a csattanó amit szerintem ti se gondolnátok. Következő héten elmentem egy másik karmaoldásra ahol meg inkább főleg a párkapcsolatokról volt szó. Na azon bőgtem csak igazán. El kellett engednem a férjemet aki meghalt. De sikerült azt hiszem! Pedig 12 éve evvel küzködök. Aznap éjszaka meg a férjemmel álmodtam. Egy búzatábla közepén áltunk és elköszöntünk egymástól. Nagyon szép és megható volt de békés. Na szerdán meg mentem a postára és nagyon mosolygott rám egy úr, aki nagyon szinpatikus volt nekem már vagy harmadszor láttam. És megszólitott nem tudnám e felváltani az ezresét és beszélgetni kezdtünk milyen hülye az idő. Na ez fél kettőig tartott vagy 9-től már korgott a hasam olyan éhes voltam de azért beszélgettünk. Na ez feltűnt neki is és mondja hogy nem főzhetne e valamit én meg ennék e belőle. Mondom persze még soha nem főzött nekem senki mert mindig én főztem mindenkinek. Na gondoltam ilyen vén komomra megéltem ezt is. Nagyon finomra sikerült a tészta másnap meg én főztem. Na ez így megy hónapja. Előtte 12 évig hozzám se szólt egy férfi se. Na mit szóltok? Na erre még a rádióba hallottam az aura szomáról és még aznap 2 helyen olvastam egy újságba meg bedobtak hozzám egy szórólapot. Na mondom akkor evvel kell szerintem gyógyittanom. Úgyhogy el is kezdtem tanulni. Azóta voltam még egy oldáson és az összeset el fogom végezni mert nekem csodát tett velem. Olyan ez mintha most ujra megszülettem volna és most lenne egy uj életem. Nem kesergek nem hivogatom a gyerekeket nem vagyok beteg nem fáj semmim boldog vagyok dolgozni akarok segitteni az embereknek, és még lehet hogy szerelmes is vagyok. Azt üzenem minden öregebb embernek hogy a kor az nem számitt. Az a fontos hogy az ember tegyen a saját magáért. Már évek óta azt vártam hogy haljak meg mert nem nagyon van mindek élni, erre tessék. Nagyon hálás vagyok a lányomnak meg a Viktóriának a sok segítségét meg türelemért mert nem vagyok ám egy könnyű eset. De ha egy ilyen nehézfejű öregasszonynak sikerült megváltoztatni az életét akkor bárkinek sikerülhet. Ezt tette velem a karmaoldás. Millió ölelésem Magdika 69 éves


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html



Megjegyzések