2017. január 24., kedd

Angyali útmutatás Január 25: Értékeld önmagad!


Mi, angyalok már régóta melletted vagyunk, nagyon jól megértünk téged, és szeretnénk, ha tudnád, hogy nagyra értékelünk. Kifejlesztetted magadban a hallgatásra való csodálatos képességet, szívedet pedig megértő módon kitártad mások előtt. Szeretettel adsz, és hálával befogadod a dolgokat. Szép munka!

Ma arra buzdítunk, hogy értékeld nagyra önmagad. Mindazok mellett, amit már véghezvittél és megtanultál, dicsérd meg önmagad azért, akivé váltál. Szikrázón sugárzod Isten fényét, és az öröm forrása vagy mindenki számára. Szánj némi időt arra, hogy megtiszteld önmagad, és tölts el egy kis időt saját szikrázó társaságodban.


Gondolat a mai napra

Nagyra értékelem a hosszú utat, amit megtettem, és mindazt, amit megtanultam. Felismerem, mily sokat adtam, és mily sokat kaptam. És legfőképpen nagyra értékelem önmagam azért, aki vagyok.

Dr. Doreen Virtue



Aktuális oldások és tanfolyamok programja az alábbi linken megtekinthető:

Vélemények:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése