Emberi kapcsolatok és elmúlt életek




“Szia Viki! Több oldáson voltam nálatok, amitől rengeteget fejlődtem és változtam és sok minden lett jobb az életemben. Olyan jó érzés nálatok lenni, biztonságban érzem magam és tudom, hogy a legtöbb kérdésemre megérkezik a válasz. Nagyon érthetően, emberi nyelven és jó értelemben véve egyszerűen tudjátok átadni a tapasztalataitokat nekünk és ez nekem nagyon tetszik. Sok helyen jártam már, érdemleges segítséget sehol nem kaptam. Amikor hozzátok mentem, azonnal tudtam hogy jó helyre jöttem. A legújabb tapasztalatom szeretném megosztani, de el szeretném mondani, hogy nagyon sok területen változtam. Végre van “normális” párkapcsolatom, ami a kölcsönösségen alapszik, és 6 év után van kielégítő munkám is. A családommal sokat változott a kapcsolatom, de azon még szeretnék dolgozni. Nagyon erős bűntudat volt bennem évekig, amit sikerült elengednem. A legutolsó oldáson egy emberi kapcsolatra voltam kiváncsi. Van egy barátnőm, akiről nem tudom, minek van az életembe, mert nagyon idegesít. Viszont néha megjelenik, és segítségemre jön.


Soha nem gondoltam, hogy képes leszek előző életeket látni, de egy olyan életem jött elő a meditációban, ahol Afrikában, Kongóban éltem. Az első kép, amit láttam az volt, hogy rohanok egy esőerdőben, meleg van, és a levegő nagyon párás, de valahogy ez természetes. Lenéztem, és láttam a lábam. Nem volt rajtam cipő, és egyértelműen férfiláb volt. Fájt a hasam, kicsit összegörnyedve mentem.


Elég gyors iramban sétáltam, és kicsit megijedtem, mert hatalmas gorillákkal találkoztam út közben. Láttam pávákat, meg valami felismerhetetlen állatot, ami olyan volt mint egy tatu, de nem az volt. Két befestett képű férfivel találkoztam, akiknek nagyon vicces kis szaggatott szoknyájuk volt, meg valami kis fejfedőjük. Borzasztó kellemetlenül éreztem magam, és az egyik férfi gyógyító volt. Valami folyadékot adott, bogyókat, hogy egyem meg, énekelt vagy valami rituálé félét végzett, sűrű füst szállt, ugrált, kiabált, majd lerogytam a földre, összekuporodtam, egyre jobban fájt a hasam, ordítottam, jajveszékeltem, aztán mintha elvesztettem volna az eszméletem. Aztán felkeltem, és mintha kicseréltek volna, minden problémám elmúlt. Gondoltam, meggyógyítottak, de aztán éreztem, hogy valami nem stimmel. Lebegtem, és felülről láttam mindent. Szembesülnöm kellett: meghaltam. Most így utólag lefordítva: a férfi gyógyító volt, és gyógyítani akart, de aztán nem sikerült, és meghaltam. Nem tudom, kinek a hibája volt, de mikor ezzel szembesült, megint ordibált. Abba is hagyta a gyógyítást és ezt a lelkiismeretfurdalást egész életében magán hordozta. Ebben az életünkben én ki nem állhatom (azt mondja Viki, hogy ezek az érzések azóta bennem vannak), ő pedig késztetést érez folyamatosan, hogy segítsen nekem, mintha ezzel vezekelne…" Mióta ezt felismertem, megbocsátottam neki és teljesen megváltoztak felé az érzéseim. Semleges, nem zavar, nem idegesít már. Ő pedig másképpen viselkedik velem. Döbbenetes, mennyire működnek ezek a dolgok. Régi életekbe közösen megélt élmények teremtik meg a kettőnk közötti kapcsolatot a jelenben. Ha meggyógyítjuk a múltat, megváltozik a jelen. Puszi (Judit 26 éves)


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html


Megjegyzések