Ha a múltban bántottál valakit, most visszatér, hogy kiegyenlítsétek a számlát:



Gyermekkorom óta heti rendszerességgel álmodom azt, hogy éjszaka tehiholdnál egy erdő közepén, a tisztáson valamit magamban mormolok, egy kis követ a kezemben szorongatok, majd hangosan elkezdek üvölteni, szaladni, rálépek a szoknyám szélére, elesek, majd a hátam mögé érkezik valaki. Ezek után mindig levert a víz és felébredtem. Sokszor látomásaim is voltak ezzel kapcsolatban. Napközben csak úgy eszembe jutott a történet, úgy, mintha ez valóban megtörtént volna velem, és most emlékeznék rá. 


Van egy nagyon érdekes baráti kapcsolatom, főként emiatt is mentem el oldásra. A barátnőm, akit nagyon szeretek, néha elképesztően gonosz tud velem lenni, birtokol, mint valami tárgyat, és néha úgy viselkedik, mint valami féltékeny férj. Ha nekem valami jobban sikerül (ami elég sűrűn előfordul), akkor ellenszenves lesz, és egyből megpróbál tenni azért, hogy ne érezzem jól magam. Már sokszor határoztam el, hogy lezárom ezt a kapcsolatot, mert semmi szükségem rá, de valahogy soha nem engedte, mindig visszatért. Mintha folyamatosan kontroll alatt akarna tartani engem, és vigyázna rá, hogy ne érezzem jól magam. 


Az oldáson először erről nem jöttek infók, de a szüleimmel a kapcsolatom határozottan javulásnak indult. Megértettem, hogy mélyebbre kell ásnom magamban. Talán az ötödik oldásom lehetett az előző életes, amit nagyon vártam. Oldás alatt a 14. századi Angliában találtam magam. Láttam, amint egy hosszú sötét ruhában, kendővel a fejemen beosonok egy szobába, keresek valamit a fiókban. Kis idő múlva pedig jövök ki egy kis dobozzal a kezemben. Egy nagy hatalmú férfi felesége voltam, aki állandóan bántott, ütlegelt. Amikor rájött, hogy milyen médiumi képességeim vannak, úgymond boszorkány vagyok, akkor meg akart öletni, félt tőlem. Ekkor határoztam el, hogy megmérgezem. Megkevertem a mérget és az egyik szolgálóra bíztam, hogy adja be neki. Én pedig elhatároztam, hogy lelépek, mielőtt bármi kiderülne. Akkor menekültem az erdőbe. Ahogy odaértem, már tudtam, hogy ez szerepelt folyamatosan az álmaimban. Egy imát mormoltam, majd egy rituálét hajtottam végre a telihold fényénél, amikor is lódobogást hallottam, és elkezdtem menekülni. Valahogy éreztem, hogy értem jöttek. Futottam árkon-bokron keresztül, és egyszercsak egy hatalmas döfést éreztem a hátamba. Leszúrtak, és életemet vesztettem. A cseléd beárult engem, így én lettem az áldozat. 


A csavar az az egészben, hogy az akkori férjem a mostani barátnőm. Ahogy végiggondoltam a történetet, nagyon sok dolgot megértettem a mostani életünkből. A cseléd, aki engem elárult, és aki miatt meghaltam, az pedig egy harmadik barátnőnk, aki hatalmas szarkeverő hírében áll most is. 


A döbbenet akkor ért, mikor az oldás után szembesültem vele, hogy ez a leányzó már hetek óta nem keres. Pár napra rá véletlenül találkoztunk egy supemarket zöldségosztályán, és döbbentem állapítottam meg, hogy óriásit változott, mintha egy másik emberrel beszélgettem volna. Azóta teljesen normális a viszonyunk, nincsenek kirohanásai, nem féltékeny rám. Soha nem gondoltam volna, hogy ez a dolog ilyen gyorsan működik... Hálás köszönet érte. (Edina 32 éves)



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html



Megjegyzések