Boldog párkapcsolatot szeretnél? Tudd meg, honnan jöttél!



Szia Viki! 
Őszinte leszek, nem hittem abban, hogy rajtam valami segíteni tud, mert annyi helyen megfordultam már, de igazi változások nem történtek velem. Sajnos ráfáztam, mert mindig későn jelentkeztem és kétszer is lemaradtam a nőiség és anyaseb oldásról, de nem adtam fel és harmadjára már eljutottam hozzátok! Az első fél órában már éreztem, hogy nagyon jó helyre jöttem, mert annak ellenére, hogy évek óta dolgoztam magamon és a nőiességemen, nálatok sikerült megértenem, mi az oka annak, hogy nem működnek a párkapcsolataim és miért érzem azt, hogy kihasználnak és nem szeretnek a férfiak. Nem gondoltam volna, hogy ennyi blokkot hordozok anyukámtól és a nagyanyáimtól. Döbbenetes felismeréseim lettek, amik fájtak is, de olyan elemi erővel hatottak, hogy nem tudom elmondani és leírni. Óriási segítség, amit kaptam tőletek. Még most is borsózok, ha rá gondolok. Feltört bennem annak a kislánynak a sok fájdalma, aki régen voltam. Rájöttem, hogy ez az áldozatság nálam az anyai szeretet hiányából fakad. Magányos kislány voltam, és annyira vágytam anyukám szeretetére és idejére. De nem tudta megadni nekem, és oldáson jöttem rá, hogy a bennem élő kislány nagyon dühös. De képes voltam megbocsátani, végre!!!!! Át kellett mennem az ő oldalára, megvizsgálva a családmodelljét, és ki kellett alakítanom újra azt az ősbizalmat, ami már régen kiveszett a lelkemből. Vissza kellett szereznem a méltóságomat. Napokig nem tértem magamhoz, majd úgy döntöttem, elmegyek még egy anya seb oldásra, mert úgy gondolom, hogy minden embernek a legnagyobb sérülése, ami érheti, az az anyaseb, még akkor is, ha nem tudja, hogy van neki ilyenje. Ha nem érti meg, nem fognak működni a párkapcsolatjai. Ha nem jó az anyamintája egy lánynak, nem tudja, hogyan kell egy szeretetkapcsolatban működni egy férfival, nőként működni. Viszont azt tapasztaltam, ha egy férfinak nem jó az anyamintája, akkor önbizalomhiányos lesz, nem tudja hogy feleljen meg egy nő igényének, és bezárja magát, és sokszor azt bántja akit igazából szeret. Gyermeteg lesz, erőszakos, vagy védekező. A nők pedig úgy érzik, hogy nem elég jók, és áldozatszerepbe kerülnek. Éppen ezért a legfontosabb megoldani az anyasebet, ha az ember változást akar. 
Számomra ez olyan jól sikerült, hogy szinte azonnal bevonzottam valakit, aki megérintette a lelkemet. Kacifántos, de különleges volt ez a találkozás, talán sorsszerű. Amint sikerült megbékélnem az anyukámmal, azonnal megérintett a szerelem szele. Olyan voltam, mint egy első bálozó, azt sem tudtam, hogy viselkedjek, olyan régen randiztam már. Azt elfelejtettem mondani, hogy 36 éves vagyok és 8 éve egyedülálló. A viszonzatlan szerelmek mestere vagyok, és a nős férfiak álma. Illetve mostmár csak voltam, mert minden megváltozott. Szóval megismertem Lajost, aki igencsak megmozgatott érzelmileg. Ahogy javult az anyukámmal a kapcsolatom, úgy engedtem magamhoz közel. Végre azt érzem, hogy nő vagyok, nem anya és nem vigaszbuksza, bocs a kifejezésért. Ám időnként feltörtek bennem a régi ösztönös viselkedésmódok és átmentem hárpiába, aminek az lett a vége, hogy egyre kevesebbet találkoztunk. Éreztem, hogy már sokmindent megértettem és tudok, de még mindent nem tudtam alkalmazni az életben. Közben mentem oldásokra és újabb mérföldkőhöz érkeztem, az elengedéshez. Tudtam, hogy el kell engednem, mert így megmérgezem a kapcsolatot és talán örökre elüldözöm őt. Kegyetlen fájdalmakat éltem meg, de az elengedés működött, mert a következő héten újra megjelent. Úgy fejezte ki magát, hogy azt érezte, hogy elveszít. Jót kuncogtam magamban, mert akkor működött az elengedés oldás. Mondtam, hogy nem ígérek semmit, mert tudom, hogy sokat kell változnom még, és szeretném magam rendbe tenni, de azt mondta nekem erre, hogy mindenben segít és menjünk együtt az úton. Ha időre vagy egyedüllétre van szükségem akkor szóljak, de ne lökjem el azért. Bemutattam anyukámnak, ‘hivatalossá tettük a kapcsolatunkat’. A párom születésnapján jöttem rá, még sok mindent kell megértenem a család múltjában, mert rengeteg a titok, rengeteg az eltitkolt dolog. A következő oldásokra már a párom is jött velem. Közösen leginkább családi oldásokra mentünk, hogy megtudjuk egyáltalán kik vagyunk és honnan jöttünk, és egyre mélyült a kapcsolatunk. Aztán a párom húga is bekapcsolódott és jött velünk oldásra, jelentem, azóta megtalálta az igazit ő is! Én sajnos nehezebb eset vagyok, nekem sok időt vett igénybe, hogy boldog legyek. Fantasztikusak az oldások, mégis lassan, apró léptékben haladtam. Azóta már anyukám, az öcsém és a nővérem is eljött velünk oldásra, tehát tisztul a család jelentem! 
Az elmúlt pár hónap szeptember óta valami szélsebes volt. Összeköltöztünk, de ezt megelőzte, hogy a páromat elbocsátották a munkahelyéről. De már látjuk, hogy ez egy isteni akarat volt, mert sikerült megtalálnia azt, amit jószívvel végez, ő 6 nyelven beszél, és ezt most tudja kamatoztatni. És így legalább össze tudtunk költözni. Én még mindig ott vagyok a munkahelyemen, még nem mertem lépni, pedig érzem, hogy nincs ott keresnivalóm, de majd megyünk életfeladatos bőség oldásra és tudom, hogy az segíteni fog. Lett egy kiskutyánk is, Frici, és hihetetlen módon örököltünk egy lakást. 
Ami bennem rendeződött érzelmileg, az megjelent a valóságban is. Így megy minden. Amikor nem éreztem a bőséget az életemben, magamban meg kellett találnom. Amikor nem tudtam szerelmet érezni, akkor rá kellett jönni, hogy nem szeretem magam. Ezeket mind az oldásokon kaptam és értettem meg!
Nagyon szépen köszönöm, hogy ott lehettem és megkaphattam ezt a csodálatos szerelmet, akit mostmár tudok értékelni. Már azt is sejtem, hogy mi lehet az életfeladatom, de sajnos még nincs ötletem, merre induljak el és hogyan jutok el addig, hogy profitáljak belőle. De ezeken nem aggódok, tudom, hogy eljön majd az ideje. Most a szerelemre koncentrálok, és próbálom meggyógyítani magamban azt a részt, amelyik ellenáll a bőségnek. Bár a bőség jelei már megmutatkoztak, mert örököltünk és sok ajándékot kaptunk az utóbbi időben. De ezt még dolgozom, nem akarom lefojtani. Bika vagyok, szerintem nálam rosszabbul senkinek nem ment az elengedés és a változás, de sikerült hála nektek! Köszönöm Viki

Szeretettel: Noémi, aki már nem érzi egy átlagos kisegérnek magát


Megjegyzések