Ha megváltoznak az érzéseink, megváltozik a külvilágunk

 



Kedves Viki! Nekem nincs még olyan nagy siker történetem, de olyan korlátokat sikerült magamban leküzdenem, amit előtte 34 évig nem sikerült, hála neked. Végig csináltam háromszor is a 60 napos kamraoldó programot és lehetőségeimhez mérten meditálok is. Hozzá is fűzném, hogy általad tanultam meg meditálni és nem is gondoltam előtte hogy ez ennyire hasznos dolog. Annyira kellemes a hangod, hogy meghallom és már el is lazultam. Világmegváltó dolgokat nem hajtottam még végre, de még csak pár hónapja járom ezt az utat. Egész életemben szorongó voltam, most jöttem rá, hogy azért, mert nem ment az elengedés. Most pedig el tudok lazulni, el tudom engedni magam és sokkal kevésbé ragaszkodok dolgokhoz. Nagyon fura, egyben felemelő érzés, hogy nincs bennem az a mindennapi szorongás. Felszabadult vagyok, lehet ezt nevezik boldogságnak. :-) Tizennyolc éves korom óta dolgoztam ugyanabban a cukrászdában és ennyi idő után most mertem váltani, nem féltem az ismeretlentől. Elköltöztem az ország másik végébe egy új munka lehetőség miatt, és most egy Spa Resortban dolgozom, amit egyszerűen imádok. Most még csak albérletben lakom, de tervezek ezen változtatni, ma már elhiszem, hogy meg is tudom valósítani a terveimet. A szerelem még várat magára egy kicsit, bár egyre több oldalról érzem a szimpátiát, ami számomra hízelgő. Rövidesen megnyílok erre is, de eddig máson dolgoztam. Most ennyiről tudok beszámolni, talán leírva nem sok, de az én életem teljesen megváltozott, és az érzést nehéz megfogalmazni. De néha nem a látványos dolgok a legfontosabbak, hanem ami belül, bennünk történik. Köszönöm Viki! Reni, 34


Megjegyzések