Ha elveszítesz mindent, újra kezdheted

 




Hello Viki végülis jelentkezem csak kicsit később. Még életemben nem írtam magamról remélem sikerül jól kifejezni magam. Majdnem három éve lettem előfizetőd egy hölgy ismerősöm ajánlására. De ugorjunk vissza harmincöt évet az időben. Józsefvárosban születtem és ott nőtt fel elég szegényes családban, faterom mindig elitta a család kasszáját. Ettől eltekintve mindig ragaszkodtam hozzá és állandó jelleggel kérdezgettem hogy tudnék sok pénzt keresni mert akkor segítenék nekik anyagilag.Anyám sokat sírt a pénz miatt, nehezen tudta beosztani.Én egyetemre mentem, aztán elkezdtem egy kisebb bróker cégnél dolgozni Budapesten.Akkor még nem kerestem jól, de lelkes voltam és a szabadidőmet is azzal töltöttem hogy tanultam a tőzsdéről.Ez lett a szenvedélyem és mondhatni az életcélom is.Akkoriban jöttem össze a barátnőmmel, aki támogatott üzleti karrieremben, és mindig bátorított, hogy haladjak előre.A tőzsdén eltöltött évek alatt rengeteget tanultam és sok tapasztalatot szereztem a befektetésekről és a piac kezeléséről.Egyre nagyobb sikereket értem el, végül meg tudtam valósítani az egyik álmomat, méghozzá azt hogy New Yorkba költöztem.Abban reménykedve, hogy még nagyobb üzleti terveket valósítsak meg.Egy elég nagy cégnél dolgoztam és hamar a legjobbak közé emelkedtem.Egyre több vállalkozásba beszálltam ahogy telt az idő. Gyönyörű lakásban éltünk és megvolt mindenünk.Segítettem a családomat és ez boldoggá tett.Egy idő után azt éreztem hogy eléggé kihasználnak de nem tudtam a családomnak nemet mondani. Minden családtagomnak én vettem házat vagy lakást és tulajdonképpen én tartottam el őket. De eljött az a nap, amitől mindig is féltem.Túl sokat kockáztattam és elveszítettem mindent.Hamar kiderült, hogy a családom csak a gazdagságban állt mellettem és a párom, aki addigra már a feleségem volt, elhagyott.Bár erről én is tehettem mert elviselhetetlenül viselkedem az engem ért veszteségek miatt. Meg akartam halni olyan mélyen voltam.Egy gyerekkori lánybarátom támogatott lelkileg és ő ajánlotta az oldaladat amiért azóta is imádba foglalom a nevét mert nekem bizony nagyon sokat segít és segített. Elkezdtem szembenézni a múltam fájdalmas emlékeivel és feldolgozni az emlékeket.A családi meditációk mindig kiverték a biztosítékot, nagyon sok düh jött fel bennem de el is engedtem ezeket egy idő után. Egyre jobban éreztem magam, de dolgozni még nem tudtam hónapokig.Azt éreztem valami nagyon hiányzik az életemből aztán rájöttem hogy ami hiányzik az a munka meg a szenvedély.Összeszedtem a bátorságom és úgy éreztem visszatérek a tőzsdére, mert nekem ez az életem.A családi tanfolyamodat hallgatva rájöttem, hogy azért veszítettem el mindent egyszerre, hogy meggyógyíthassam azt a sok gyerekkori fájdalmamat.Minden megváltozott, a családom hozzáállása is és egyre jobb lett a kapcsolatunk.Lehet hogy nem is bennük volt a hiba, csak én hittem hogy elvárnak tőlem mindent.De ez nem így volt. A magány és a céltalanság eleinte kikészített de aztán adtam új célokat az életemnek. Nagyon sokat tanultam ebben a fájdalmas időszakban.Megtanultam ellazulni és minden nap hallgattam a szívcsakra meditációt. Ennek tulajdonítom hogy meg tudtam nyílni újra és lett hitem.Egyik nap boldogan ébredtem és úgy döntöttem újra élni kezdek.Este egy bárban iszogatva ismertem meg életem szerelmét, egy félig magyar lányt, bár magyarul nem beszél de az apja magyar.Vele élveztem az élet minden percét, és lett egy közös álmunk, hogy segíthessünk más embereken.Egy kisebb városba költöztünk, ahol alapítottunk egy kisebb központot, ahol a szegényebb rétegnek segítünk munkához jutni, oktatáshoz és egészségügyi szolgáltatásokhoz jutni, és közösségi programokat szervezünk fiataloknak.Most még gazdagabbnak érzem magam, mint valaha.Az anyagi javak mellett megtaláltam életem értelmét és a boldogságot.Az egész város ismer bennünket szinte és rengeteg embernek segíthettünk eddig megváltoztatni az életét.Emellett a tőzsde is megy, de ez már másodlagos nekem.Végre elértem egy olyan sikert, ami valóban számít az életben. Köszönöm a segítségedet Viki! T.


Ui: Nagyon várjuk a családi karmaoldó könyvedet!



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html


Megjegyzések