2015. július 16., csütörtök

A gyógyulás a megbocsátással kezdődik


Most vasárnap voltam nálatok 3.alkalommal és leirnám a történetemet.
39 éves vagyok az életem hála istennek nem a katasztrófák sorozata,egy élet igenlő pozitiv gondolkodású nem adom fel tipusúnak tartom magam,vannak terveim álmaim amit megtudok valósitani,és lejönnek a fizikai síkra szinte mindig, egyenlőre minden úgy alakult az életembe ahogy azt kivántam.Itt volt egy kis kitérő.
2011 decemberében terhes lettem teljesen spontán minden erőlködés nélkül.Én mindenképpen egy oroszlán jegyű kisfiút szerettem volna.2012 áprilisában 20hetes terhes voltam amikor Down-kórt állapitottak meg( kislány volt )megszakitottuk a terhességet(meg kellett szüljem) 10% esélyt adtak az életben maradásra megszületés után.Hálás voltam hogy kiderült és dönthettem.2012 novemberében újból terhes lettem minden rendben zajlott hál istennek itt már mindegy volt kisfiú vagy kislány csak ne legyen baja.2013. augusztus 9.-én
megszületett Nátán a kisfiam az oroszlán jegyében.A terhességem alatt végig volt egy 6mm-es cisztám a bal petefészkemben amit figyeltek, kicsit nagyobb lett de ne okozott próblémát,mondta a nőgyógyász szülés után menjek vissza hogy megnézze.2014 májusában elmentem hozzá addigra 6x8cm-re nött meg nem volt jó szerkezetű a tumormarker eredményeim is rosszak voltak nagyon le is fogytam,augusztusban megmütött a bal petefészkemet sajnos el kellett távolitani.Decemberben újjabb tumormarker és ultrahang,az eredmény nem volt a legjobb de nem rossz,sőt a jobb petefészkemben is találtak cisztát 27mmx13mm ezt egy ct vizsgálat megerősitette.Majd idén májusban megint tumormarker ,ultrahang ott volt a ciszta a tumormarkerem emelkedett,a nőgyógyász azt mondta az elözményekre való tekintettel és hogy a tumormarkerem emelkedett meg kell müteni.A mütét július 2.a volt.Nagyon megijedtem féltem.
A testvérem megkérdezte nincs-e kedvem elmenni hozzátok a test betegségei oldásra,mondtam de persze,elmentünk én megmondom öszintém fogalmam sem volt hogy ez mi lesz hogy zajlik ez meg mondhatnám nem is hittem ebbe csak jól hangzott.Mikor odaértünk mondtam a testvéremnek Mártinak ha más nem lesz alszok egy jót.Nem aludtam nagyon jó volt mind a 3 oldást végig sírtam megkönyebülve jöttem el jó érzésekkel.Mondta hogy lesz következő megyünk???mondtam persze!!ott még azt sem tudtam mi az oldás amire megyünk.Megint nagyon tettszett nagyon jól éreztem magam, ott már éreztem hogy valami elkezdődőtt a meditációba megjelent az a lélek akit anno megkellett szüljek újra találkoztunk most is nagyon nagy fájdalom volt bár azt gondoltam,hogy már ezen túl vagyok feldolgoztam és akkor jött a felismerés ,hogy őt elengedtem csak magamnak nem bocsátottam meg ,hogy esélyt se adtam neki az életre végig sírtam a meditációt.Estére úgy éreztem magam mint aki 20óra fizikai munkát végzett és rettentő koszosnak és büdösnek éreztem magam,egy órát fürödtem, hajat mostam sikáltam magam a kádba amit sose szoktam mert mindig zuhanyzom. Eljött a július 2.-a bementem a kórházba mintha nem is mütétre mentem volna nagyon magabiztosan semmi sírás semmi félelem, nem volt a mütét előtt már ultrahang.Megmütöttek laporoszkópiával,felébredtem az altatásból meglepően nagyon jól voltam több ápoló és az altató orvos is megjegyezte,felhívtam a nőgyógyászt és elújságoltam neki hogy nagyon jól vagyok Ő mondta ennek nagyon örül mert bent is nagyon jól vagyok nem volt cisztám a hashártyámon volt összenövés meg kicsit gyulladt volt de az valószinű az előző műtétem miatt van mert ott vágtak mint a császáros szüléseknél.A varrat szedésnél megkérdeztem mi a további lépés azt mondta teljesen gyógyultnak nyilvánit engem!!!!!Nagyon hálás vagyok hogy sikerült!Csodaként élem meg!!Ma már azt is elhiszem hogy testünket mi betegitjük meg és mi gyógyítjuk meg!!!Vasárnap amikor elmeséltem nektek az oldáson rendesen el sem tudtam mesélni mert elcsúklott a hangom örömömbe ezért is írtam le ezt inkább.
Örülök nagyon, hogy a testvérem Márti elhivott és eljött velem mert különben biztos hogy nem mentem volna el hozzátok magamtól, hogy amit ti csináltok az ennyire hatásos volt remélem még rengeteg embernek tudtok segíteni,és hálás vagyok jó istennek amiért mindig segit vezet az útamon!!!Nagyon nagyon köszönöm!!!! Brigitta


Aktuális oldások és tanfolyamok programja az alábbi linken megtekinthető:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése