2015. július 16., csütörtök

Ikerláng, spiritualitás, változások a bolygón


Rég nem írtam már, de egyszerűen nem tudok elmenni a napokban olvasott cikkek mellett. Régóta foglalkozom spiritualitással, főként szellemgyógyászattal. Közel száz kurzuson vettem részt és tanultam. Voltak jó, - és kevésbé jó tapasztalataim. 
De azt, ami most folyik a világban, nem tudom megnevezni. 
Több facebook csoport tagja lettem (számomra ismeretlen módon), ahol spiritualitás a téma. 
Minap léptem ki egy ikerláng csoportból, de másnapra visszakerültem. Teljesen véletlenül akadt meg a szemem egy bejegyzésen, s ennek hatására beleolvasgattam a múltbéli cikkekbe. Kitágult pupillákkal olvastam egy órán keresztül. Feltűnt, hogy szinte mindenki jótanácsokat osztogat a sorstársainak. Az emberek abba fektetnek energiát, hogy a még-, vagy már nem létező kapcsolatokról ömlengjenek. Mindenki bevonzani akar, nem változni. 

Meggyőződésem, hogy az emberek 90%-a csak félrekapcsol a témában, és egy olyan idealizált képhez ragaszkodik, melyhez semmi köze nincsen. Karmikus társak, vagy leckéztetők, nevezzük, ahogy akarjuk, de semmi esetre sem ikerlelkek. Ez még nem is lenne baj, hiszen nekem is sok téves elképzelésem volt már, amikből tanultam és fejlődtem, de néhányan a facebook csoportokban élik az életüket és önkéntelenül félrevezetnek embertömegeket. 

Mindenkinek szíve joga eldönteni mit akar kezdeni az életével, de nem értem, miért nem tűnik fel valakinek, hogy évek óta ugyanazt csinálja és még mindig nem működik. Nem gondolja, hogy változtatni kellene? 

A médiumi csatornázásoktól feláll a hajam. Minden hónapban leírják, hogy eljött végre az ikerlángok egymásra találásának nagy eseménye. Minap éppen júniusra jövendölte egy médium. Csak nekem tűnik fel? 

Leírják, hogy megszólította őket XY angyal vagy mester, és a következőt üzeni az emberiségnek... Kiráz a hideg, amikor olvasom. Az angyalok senkit nem szólítanak meg, ők akkor segítenek, ha kérjük őket. NEM szólnak bele a szabad akaratba, nem osztogatnak kéretlen tanácsot. Amit ezek a médiumok csinálnak, démonológia, és a sötétség felé viszi az embereket. 

Sokan összekeverik a belső hangjukat azzal, amire valójában az egó vágyik. Ennyi önjelölt tanító még sohasem volt a világban. És mondd, a te életed rendben vagy, hogy mindig a máséval foglalkozol? 

Az igazi tanító példát mutat. Annak ellenére, hogy neki is vannak gondjai, hiszen tanulni jött a földre, tetteit a szeretet vezérli. Nem a rosszindulat, az irigység, a bosszúság és az egó. Találkoztam sok olyan "tanítóval", aki szerint csupán azok a tanítások a valódiak, amiket ő közvetít. Ha egy mesternél nem működik az elfogadás, ha csupán magát látja és gondolja hitelesnek, ott kegyetlen nagy egoizmussal állunk szemben. Az ilyen ember nem tiszteli és szereti társait, csupán önmagát. Azért gyűjt híveket maga köré, hogy a lerombolt önértékelésének bizonyítsa, hogy ő VALAKI. Mert a hívek nélkül elveszne a tömegben. Hatalmas egó, szintén a sötétségbe viszi az embereket. 

Találkoztam olyan mesterrel, aki lehülyézte a pácienst, mert valamit nem úgy gondolt, ahogyan ő. Tudok olyan esetről, ahol addig fajult a dolog, hogy átfordult utálkozásba, és ott tesznek keresztbe egymásnak, ahol tudnak. 

Az az igazi csemege, amikor a nagyhírű (magáról azt képzelő) személy betámadja a kisebb halat, mert ő valamit jobban csinál. Megy az energiák harca. Az okos csak leül, és végignézi. Nem megy bele. Külső szemlélőként figyeli az eseményeket. Nem ad energiát ennek. A fény és sötétség harcában mindig a fény győz. Aki támad, bánt, megaláz, az sötét. Azt az embert nem a fény vezérli.

Néhány héttel ezelőtt egy spirituális körbe hívott egy barátom. Egy hölgy lakására mentünk. Már érkezéskor rossz érzéseim voltak. Amikor beléptünk, éreztem, hogy menekülnöm kell. Kosz volt, bűz. Amikor elkezdődött a szeánsz, tulajdonképpen burkoltan a homoszexualítás felé kívánták terelni a híveket. Fél órát bírtam, majd elnézést kértem, és úriasan távoztam. 
Elhangzott, hogy az ő tanáraik is homoszexuálisak és embereknek segítenek a szexualításuk meggyógyításában (többek között). De ők akkora guruk, hogy csak ritkán lehet találkozni velük. 

Félre ne értsetek, én elfogadok mindenkit annak, aki valójában, ha önmagát adja. De belehajszolni az embereket beteges nézetekbe, katasztrofális. Elcsúszott lelkű emberek próbálnak megfélemlíteni másokat azért, hogy ők legyenek az "istenek", hogy dagadhasson a mellük a sikertől. Szintén óriási a sötétség ezekben a közösségekben, de talán ők maguk sem tudják. Hogy is taníthatna valaki valamiről, amivel nem rendelkezik??
A másik kedvencem az, amikor egy "nagy mester" mágiákat használ mások manipulálására. "Pénzért bármit" jeligére is hirdethetne akár. Képesek pénzért megtaposni társaikat, elvenni a maradék önbizalmukat. Mind csupa beteg lélek, akinek a lelke segítségért kiállt. 
Egy elég ismert (Magyarországon) spirituális ember tiszta tanításait kritizálja egy ördögi tanító. Minap láttam egy portálon. Hogy veszi a bátorságot? Nyilvánosan! Egy nála kétszer idősebb, bölcs férfi gondolatait, aki ötven éve kitart egy nő mellett, aki elismeri saját esendőségét és arra kéri az embereket, hogy szeressék egymást. 
Szándékosan név nélkül említem, mert nem kenyerem az, hogy bárkit bántsak vagy felmagasztaljak. 
Mindenki képes észrevenni és megérezni, hol van a valóság. De ehhez a lelke hangját kell meghallani, nem az álruhába öltözött ördögöket. 

Ha bárki bánt, kritizál, megaláz, onnan minél hamarabb távozz. Ha azt akarod, hogy megfelelően bánjanak veled, akkor tiszteld magad. Az igazság benned van. Nem fogja tudni senki megmondani ki az ikerlángod. Senki nem tudja megoldani az életedet. Csak te, viszont állj neki minél előbb, mert a helyzetek maguktól nem oldódnak meg. H.M

Hegedűs Márk  (http://elozoeletek.blogspot.hu





Aktuális oldások és tanfolyamok programja az alábbi linken megtekinthető: 


Vélemények:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése