Pályázat házastárs és szülő munkakörre




Motivációs levél

Tisztelt Jóisten!

Jelen levelemmel szeretném megpályázni a házastárs és szülő munkakört.

Az eddig szerzett széleskörű tapasztalatom és tudásom az elvárásoknak megfelelő, és biztos alapot jelent a magas színvonalú eredményes munkavégzéshez. Úgy érzem, elég érett személyiséggé váltam ahhoz, hogy nyugodt szívvel bele merjek vágni egy ilyen nagy és felelősségteljes munkába.

A legjobb iskolába jártam, az Élet iskolájába, ahol nagyon jó tanítómestereim voltak és ahol rengeteg tapasztalatra, tudásra tettem szert, és amelyeket a a feladatok megoldása során jól hasznosíthatok majd. A legjobb tanároktól tanultam, úgymint: kudarc, nehézség, krízishelyzet, társfüggőség, magány. Sok-sok leckét kaptam tőlük, és a sok házi feladat és lecke végén mindenből sikeres vizsgát tettem. Úgy érzem minden esetben törekedtem arra, hogy a legjobb eredményeket érjem el a vizsgák során. Számomra az élethosszig tartó tanulás kimagaslóan fontos, ezért prioritásnak tartom, hogy továbbra is tanuljak, fejlődjek.

Az elmúlt évek során megtanultam megbecsülni, értékelni, elfogadni Önmagamat, és tudom, hogy a másik ember tisztelete, és elfogadása ugyanolyan fontos, mint a saját magamé. Tisztában vagyok vele, hogy a nyílt kommunikáció nagyon fontos kritériuma egy jól működő kapcsolatnak, továbbá az egymás elfogadása a hibáinkkal együtt. Azzal is tisztában vagyok, hogy a gyermekvállalás nagyon felelősségteljes munka, de úgy gondolom, hogy tudatosságom elérte azt a szintet, hogy tudjam mivel teszek jót a leendő gyermekemnek. Tudom, hogy a legalapvetőbb dolog, amire egy gyermeknek szüksége van: az a feltétel nélküli szeretet és a biztonságérzet. Tudom milyen fontos, hogy mindig dicsérjem, építsem a személyiségét, hogy figyeljek rá miben tehetséges, és gondom legyen rá, hogy minden képessége ki legyen aknázva. Tisztában vagyok továbbá azzal is, hogy a gyermekvállalás egyfajta „válsághelyzet”, mely átalakíthatja a párkapcsolat minőségét is, de az évek során a megküzdési stratégiám sikeresen beépült a személyiségembe, így tudom, hogy ezután milyen stratégiát alkalmazzak, ha nagy változással, nehézséggel kerülök szembe. Nagyon kitartó, elkötelezett, és tudatos embernek tartom magam, aki képes megbirkózni az útjába kerülő kihívást jelentő feladatokkal is.

Úgy érzem, megfelelő tudással rendelkezem ahhoz, hogy ezt a munkát sikeresen el tudjam látni. Elképzelhető, hogy van még olyan tudás, amivel nem rendelkezem, de biztos vagyok benne, hogy ha elnyerem a pozíciót, mindent meg fogok tenni annak érdekében, hogy ezeket pótoljam, és a legjobb tudásom szerint birkózzak meg a rám bízott feladatokkal.

Bízom kedvező válaszában! Várom visszajelzését a további lépésekkel kapcsolatban.

Tisztelettel

Írta: Gelei Anett






Megjegyzések