2016. december 21., szerda

A sors, mint rendezőművész


Tegnap olvastam Bea tapasztalatait, és úgy döntöttem, én is megírom a saját történetem. Én is párkapcsolati gondok miatt akartam oldásra menni, de az időm úgy engedte, hogy pont a pénzügyi oldáskor értem rá, mert utána elutaztunk. Érdekesnek találtam, hogy Bea azt írta, hogy a párkapcsolati oldástól beindult az életfeladata. Nálam pont fordítva történt. A pénzügyi oldás aktiválta a párkapcsolati energiákat. Illetve azt is... Egészen elképesztően nagy rendezőművész a sors. Több, mint másfél éve rúgtak ki a munkahelyemről, leépítés volt, aztán csődbe is ment a cég. 3 diplomával kicsit túlképzett voltam mindenhová, így nem sikerült munkát találnom. S bár időközben megtudtam, mi az életfeladatom, nem sikerült előre lépnem. Azt éreztem, valami súly nehezedik rám, mintha valami láthatatlan égi erő megakadályozná, hogy pénzt keressek. Már annyira beletörődtem, hogy teljesen kilátástalannak éreztem a helyzetem. Közben megismertem egy fiút, akibe első látásra beleszerettem. Mivel neki kapcsolata volt, így túl messzire nem jutottunk. 1 éve nem találkoztam vele. Szóval az életem minden fontos területe csődöt mondott. A párkapcsolat foglalkoztatott leginkább, de valamiért épp a pénzügyi oldásra tudtam elmenni. Már a tanfolyam végén sokkal jobban éreztem magam, s tudtam, hogy átszakadt bennem rengeteg blokk. Eszméletlenül intenzív álmaim lettek, szinte minden nap olyan ájszakám volt, mintha több életem éltem volna át. Következő szerdán éppen a buszon ültem és tartottam hazafelé, a legnagyobb meglepetésemre kaptam egy sms-t a szerelmemtől. Az üzenet tartalmából rögtön tudtam, hogy nem nekem szól. A gyomrom remegett, de éreztem, ez jel a számomra. Mint utóbb kiderült, valóban nem nekem szánta. De az smsekből beszélgetés lett, másnap pedig egy találkozó. Kiderült, hogy pár napja szakított a párjával, s egy éve egyfolytában én járok a fejében. Ugyanúgy, ahogyan ő is nekem. Kiderült, hogy ugyanabba az étterembe szoktunk járni, és ugyanazt az ételt fogyasztjuk, ugyanaz ott a kedvencünk. Azt mondta, ha véletlenül nem küldi el azt az smst, sosem mert volna jelentkezni nálam. Tudtam, hogy ezt az égiek akarták így, és tudtam, hogy ezt az oldásnak köszönhetem. Feloldódtak a köztünk lévő blokkok, és egybők bevonzottuk egymást. Egyenlőre randizgatunk, mint a tinik, de rettentően élvezem, és nagyon szerelmes vagyok. Az egészben a legjobb, hogy végülis a pénzkereset is megoldódni látszik, mert a szerelmem egy új, saját vállalkozáson dolgozik, amibe kis dilemmázás után én is beszállok. Karikacsapásra oldódott meg körülöttem minden, amivel évek óta küzdöttem. Nem is értem, miért nem dolgoztam ezen előbb. Bár abban is hiszek, hogy mindennek eljön az ideje. Ez már az utolsó utáni pillanat volt. Remélem, a folytatás is ilyen örömteli lesz, mindenesetre eldöntöttem, hogy a következő párkapcsolati oldáson ott leszek, mert szeretném, ha minden zökkenőmentes lenne, és a boldogságom véglegesedne. Mindenesetre nagyon köszönöm mindent!!! Böbi 





Aktuális oldások és tanfolyamok programja az alábbi linken megtekinthető: 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése