Amikor minden jóra fordul...




Sziasztok! A sok sikertörténet után kedvet kaptam, hogy én is leírjam az enyémet. Én január óta járok oldásra, és az első 2 és fél hónapban semmit nem éreztem, nem láttam, azt hittem már, hogy én képtelen vagyok rá. Állandóan a fejem fájt, mint utólag rájöttem, ott volt a legtöbb blokk, és azt kellett oldani, hogy egyáltalán képes legyek megérezni dolgokat. Nagyon sok előző életbeli blokkot oldottunk, ezek voltak a kedvenceim, mert számtalan régmúlt életből megértettem jelen életem eseményeit. Kiderült, hogy anyukámmal mindig barátok voltunk szinte, ezért ilyen jó most is a kapcsolatunk. Apukámat sajnos többször bántottam, eléggé megviselt, amikor láttam, hogy testvérek voltunk, és nem vigyáztam rá eléggé, ő meg beleesett egy kútba és meghalt. Most is folyamatosan azt érzem, hogy vigyáznom kell rá. Nagyon szeretem a szüleimet. A megértések óta mindkettőjükkel sokkal jobb a kapcsolatom. Folyamatosan volt köztünk egy megmagyarázhatatlan feszültség és ez megszűnt. Felszabadultabb lettem, és ők is sokkal. Ez nagyon jó érzés. A családi oldások mindig fájdalmasak voltak. A nagymamám sokkal jobban van a családi oldások óta. Egyedül él, de fürge, mint a nyúl, elmúltak a félelmei. Rájöttem, mekkora hatással lehetünk azokra is, akiket szeretünk. A legnagyobb aggodalmam a húgom volt, aki elég materiális, az élvezeteknek, a pillanatnyi örömöknek él, és aggódtam miatta, mi lesz, ha nem ébred tudatára. Elég rossz társaságokba keveredett mindig és a lehető legrosszabb társakat találta meg maga mellé. Mióta oldottuk a családi kapcsolatokat, ő is megtalálta a párját, és szerintem ez egy nagyon jó kapcsolat. A másik testvérem is sokat csiszolódott, ő rendkívül féltékeny fajta, s most, hogy összeköltözött a párjával, tökéletes harmóniában vannak, holott pár hónappal ezelőtt majdnem szakítottak. Én ezt semmi másnak nem tudom tulajdonítani, mint az oldásoknak. Én pedig teljesen megváltoztam. 33 évesen egyedülálló vagyok, és az utóbbi években nem nagyon engedtem a közelembe senkit. Régóta lefoglalta a figyelmem egy plátói kapcsolat, ami talán nem engedte láttatni a lehetőségeimet. Az előző életek oldásánál kiderült, hogy sokszor a fiam volt a fiú, aki most egyébként 10 évvel idősebb nálam, és most is sokat gondoskodom róla. A párkapcsolati oldás után álmodtam róla, és tudtam, hogy most sikerült végleg elengednem. A kis csavar most jön, ugyanis azóta jön utánam. Még nem bírtam ezt feldolgozni, és nem történt még köztünk semmi, de ez kicsit elégtétel nekem az elmúlt 10 évért. Eleinte teljesen semleges voltam, mikor közeledett, de újra kezdem szeretni őt. Tényleg igaznak vélem, amit mondtál, hogy mindent azért kell lezárni, hogy új energiákból újra épülhessen. Tudom, hogy ő a duálom, de megmondom őszintén, hogy a 10 év tapasztalata még a reményt sem engedtette meg velem. Most pedig egyelőre nem tudok mit kezdeni vele, de igyekszem. Boldogsággal tölt el már maga a tény is, hogy ő nőként tekint rám. Vigyáz rám, gondoskodik rólam, és ami a legfontosabb, egyre nyitottabb a spirituális dolgokra, holott ő egy rendkívül földhöz ragadt ember, elutasította mindig is ezeket a dolgokat. S valóban az oldások hatnak a párjainkra is. Egyelőre még idő kell, hogy ezt meg tudjam élni, és addig is a feladatomra koncentrálok. Azt mondtad, mikor először voltam nálad, hogy az egészséges étkezést kell megtanítanom az embereknek. S bár valóban szeretek főzni, és kreatív is vagyok, nem tudtam, ezt mi módon tehetném. De augusztusban felkérést kaptam egy ismerősöm barátjától, aki szakácskönyvet ír, hogy segítsek neki... Ha nem is ez a végső cél, de azt érzem, elindultam az úton. Ráadásul a pénzt is felezzük, én magam is meglepődtem. Mindenkinek azt tudom tanácsolni, hogy kitartás. Több ezer év szemetét nem tudjuk egyszerre a kukába dobni. Ráadásul fájdalmas a ragaszkodásunk. Viszont azt gondolom, most az életben maradás, a boldogság megélésének egyetlen lehetősége az, ha kidobjuk a szemetet, és merünk önmagunk lenni. Hálás köszönet Vikinek! Petra, 33 éves



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html





Megjegyzések