2016. december 16., péntek

Az ember bármit képes megteremteni


Szia Viki! Szeretném veletek a tapasztalataim megosztani. Az életfeladat, bőség napon voltam nemrég. Én is Fehérváron élek. Szeretném leírni nektek, mi minden történt velem 2 nap alatt az oldás után, mely valóban bőséget hozott számomra. Lakásfelújításban vagyunk, mert most költöztünk össze a párommal és vasárnap elmentünk a KIKA-ba körülnézni. Nagyon szép, fonott kaspókat találtam. Ahogy odamentem hozzájuk és a kezembe vettem egyet, egy eladó lépett oda hozzám, és azt mondta, ma szerencsés napom van, mert ezekre pont 2o% kedvezmény jár. Nagyon megörültem, 6 db-ot vásároltunk. Itt már megspóroltunk 6 ezer forintot. Pár perccel előtte pedig bemondták, hogy aki Székesfehérvárról érkezett, annak a mai napon 13% kedvezmény jár, így a vásárolt szőnyegeken is megspóroltunk egy kis pénzt. Hazafelé Fehérváron a Jysk áruházba tértünk be. Alig hittem a szememnek. Hetek óta nézegetem a tollpárnákat és nagyon szerettem volna venni, de elég sokba kerülnek. Természetesen volt leárazva, kevesebb, mint negyedébe került, mint a multkor láttam. Ezenkívül szinte minden függöny, ami megtetszett, fele áron volt, így néhány ezer forintból felfüggönyöztük a lakást. Másnap a Praktikerbe kellett mennem a falszíneket kiválasztani. Gondolkodtunk rajta hetek óta, hogy nagyon jó lenne itthonra egy infra szauna, de elég drága, és gondoltuk, hogy majd egyszer, ha lesz rá. A praktikerben kevesebb, mint féláron adták az utolsó darab infrakabint, így egyszerűen nem tudtuk otthagyni. Ketten fizettük, így rendkívül kevés pénzből meglett. Megjegyzem zárójelben, hogy éppen annyi pénz volt a pénztárcámban. Festék nem lett belőle, de szauna igen. Másnap szőnyegeket vásároltunk nagyon jó áron. Hetek óta figyelem a valuta mozgását, mert nemsokára New Yorkba utazom, és pénzt kellene váltanom. Eléggé ingadozó volt a forint mostanában, igy elég nehéz kiszámolni. Dollárt kellett váltanom, és előre kiszámoltam, ha 285 lesz a dollár, akkor x összegbe fog kerülni a váltás. Mostanában nem volt 285 alatt, inkább felette. Ma gondoltam, már nem várok tovább, mert sürget az idő. Megnéztem reggel a váltó árfolyamát, 286, 9 volt. Mondom, maximum hozzáteszek pár ezer ft-ot. Mire odaértem, ki vot írva a váltóra, hogy 284, 9 a dollár. Már akkor örömújjongásba törtem ki. Nem tudom miért, de egy ideje kezelési költséget is kell fizetni a pénzváltókban. Úgy, hogy semmit nem szóltam, azt mondta az úr, hogy 284, 5-ben váltja nekem. Így kezelési költséggel pont annyiba volt a dollár, mint amennyi pénzt félretettem. Mit szóltok hozzá? Tiszta csodaként élem meg ezeket a dolgokat. Várom a folytatást. Timi





Aktuális oldások és tanfolyamok programja az alábbi linken megtekinthető: 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése