Egy őszinte vallomás annak a férfinak, aki megváltoztatta az életemet!

Beléptél az életembe, mikor nem is számítottam rád… és mindent megváltoztattál. Azt hittem, hogy boldogulni fogok egyedül is, de te megmutattad, hogy az az igazi boldogság, mikor szeretsz és szeretve vagy. Az együtt töltött idő megtanított arra, hogy ki is vagyok valójában és mit szeretnék az élettől. Most már el sem tudom képzelni a napjaimat nélküled, és szeretném megköszöni, hogy vagy nekem.


Köszönöm, hogy feltétel nélkül szeretsz!

Mielőtt találkoztam volna veled, eléggé elveszettnek éreztem magam. Nem tudtam, mit is jelent igazából szeretni valakit, vagy milyen, mikor engem szeret valaki tiszta szívéből. Szerettem a romantikát, imádtam Nicholas Sparks regényeit, és közben azon ábrándoztam, hogy majd egyszer én is írhatok egy szerelmes történetet. És ezt most le is írom. Neked köszönhetem azt, hogy végre megtapasztalhattam az igazi szerelem ízét. És ezt szívből köszönöm neked.


Hálás vagyok, hogy mindig meg tudsz nevettetni!

Ülhetek a tévé előtt, nézve a kedvenc műsorunkat, ülhetek melletted az autóban, hallgatva a rádiót, de bárhol is legyünk, te mindig képes vagy mosolyt csalni a számra. Még akkor is, ha nagyon magam alatt vagyok. Egy kedves virágcsokorral, egy kis szerelmi vallomással te mindig bearanyozod a napomat.


Köszönöm, hogy mindig meghallgatsz!

Mikor úgy érzem, hogy minden összeomlik a munkahelyemen, te akkor is végighallgatsz, kérdéseket teszel fel, mindent megteszel, hogy megoldást találj a problémámra. Ezt úgy teszed, hogy közben nem érzem úgy, hogy terhellek, hanem épp ellenkezőleg, azt érzem, hogy sokat segítesz nekem. És ezért hálás vagyok.


Köszönöm, hogy mindig mellettem vagy!

Egyes helyzetekben, életszakaszokban a nők úgy érzik, hogy képtelenek tovább küzdeni, harcolni. Ezt az ösztöneik súgják nekik. Ezért van szükségük egy széles vállra, ahol megpihenhetnek, és a férfira, akire mindig számíthatnak. Te képes vagy megerősíteni engem, erőt adsz, hogy küzdjek az álmaimért, és ezt köszönöm neked.


Köszönöm, hogy elfogadsz úgy, ahogy vagyok!

Sok párt láttam, akik egymást meg akarták változtatni, de végül szakítás, válás lett a vége. De te úgy szeretsz, ahogy vagyok, sőt bátorítasz, hogy legyek önmagam, merjek táncolni az utcán, higgyek önmagamban, a képességeimben.

Köszönöm, hogy megváltoztattad az életemet és boldoggá teszel, minden egyes nap.






Megjegyzések