Gyermekáldás és karmaoldás



Sziasztok! Tomi vagyok és úgy fél éve voltam először oldáson. A párommal kerestük fel Vikit, mert 9 éve próbálkoztunk gyermekáldással, de sehogy sem akart összejönni. Már mindenen túl voltunk, ahogy mondani szokás. 6-szor voltunk beültetésen, szedtünk mindenfélét, felkerestünk minden orvost, akinek neve van a szakmában. Sajnos eredménytelenül. Mivel nem vagyunk már mai gyerekek, kezdtünk lassan lemondani róla. Mindkettőnknek papírja van róla, hogy meddőek vagyunk. Azt mondták, sajnos nem tudnak segíteni rajtunk. Akkor olvastunk Vikiről, és gondoltuk, ez már nem oszt, nem szoroz, de nem akarjuk feladni. Mi gyermeket szeretnénk. Viki azt mondta, lesz is kettő. Ezt egy kicsit nehezen hittük, mert azt gondoltuk, ez már a korunk miatt nem fér bele az időnkbe. Elsőre családi oldáson vettünk részt, és el kezdtünk szedni javaslatára különböző vitaminokat. A második alkalommal megnéztük, lehet-e előző életbeli oka a problémánknak. Amit láttam: egy hegytetőn ülök, zokogok, és tudom, hogy a gyermekem a szakadékba zuhant. Akkor ott megfogadtam a mély fájdalmamban, hogy nekem soha többé nem kell gyermek, mert ezt a fájdalmat nem akarom többé átélni. A páromnál pedig egy olyan élet jött elő, amelyben a kisfiunkat elrabolták, és egész életünkben vártuk vissza. Aztán megtudtuk, hogy volt egy olyan élete is, amikor Párizsban prostituáltként kereste a kenyérrevalót, és terhesen drogozott és öngyilkos lett. Ezek voltak a blokkok, amiket ki kellett javítani. Aztán a kapcsolatunkon kellett dolgozni, és a kettőnk között lévő energiákat rendbe tenni. Sok életünk jött fel evvel kapcsolatban. Sokat bántottuk régen egymást. Egy folyamatos feszültség volt köztünk ebben az életben is, és a párom valamiért mindig tartott tőlem, pedig sosem bántottam (ebben az életünkben). Az első párkapcsolati tisztulásunk olyan jól sikerült, hogy másnap úgy összevesztünk, hogy elköltöztem otthonról. Két hétig szóba sem álltunk egymással. Majd amikor megbeszéltük, mi is történt valójában, ez a feszültség megszűnt létezni. Egyre harmonikusabb lett a kapcsolatunk. Most elkezdtük a többi oldást is, és egyre jobb a kapcsolatunk. Heti rendszeres munka eredményeként három hónap elteltével megtudtuk, hogy gyermeket várunk. Talán még most sem fogtuk fel, annyira boldogok vagyunk. Azt gondolom, ez felbecsülhetetlen. A negyedik hónapban vagyunk, és ikreket várunk. Nagyon izgatottak vagyunk mindketten, és el kell, hogy mondjam, hogy soha nem voltunk ilyen boldogok. Nem csak a kicsi babák érkezése miatt, hanem egyszerűen megjavult a kapcsolatunk. Vagy inkább úgy mondanám, átalakult. Nem tudom, hogy ettől kaptam ekkora erőt, vagy a karmaoldástól, de az elmúlt három hónapban jóval több pénzt csináltam, mint az elmúlt hónapokban. Sokkal bátrabb, és merészebb vagyok, mint azelőtt. S bár még most sem tudom igazán, mik történtek az oldások alatt, de működnek, az hétszentség. Örökké hálásak leszünk, és Viki, szerintem sose hagyd abba, amit csinálsz, mert az embereknek szükségük van erre a tudásra. Tomi 45 éves (és Valéria)


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html




Megjegyzések