Ha mindent meg akarsz kapni az élettől, amire vágysz, bízz a gondviselésben



Magamról annyit, hogy 42 éves férfi vagyok.

Gondoltam, az életem jó, és nem is akarom, hogy megváltozzon, de valami hiányzik, és segítsenek megtalálni ezt. Azt mondták, ez így nem megy, kompromisszumot kell kötnünk. Én meg nem vagyok az a típus. Azt mondták, ha készen állok rá, fel lehet oldani a blokkjaimat, de akkor gyökeresen fog az életem megváltozni. De ez hozza el azt, ami hiányzik, a boldogságot. Hát mondtam ezen még gondolkodnom kell. De valamiért izgatott a dolog. Aztán mondtam hogy én nem akarok időutazást tenni, nekem csak mondják el, mi voltam előző életemben, aztán kész. De megtudtam, hogy a blokkokat úgy lehet feloldani és megérteni ha én magam élem meg. Szóval meggyőztem magam, bár képtelenségnek hittem hogy bármilyen időbe is vissza tudjak utazni. Bár volt, amikor nem az időben utaztam, hanem különféle gyakorlatok voltak anyámékkal, a családommal és az ismerőseimmel. De már az első alkalommal Marokkoban jártam. Ha jól emlékszem a 15 században. Portugál emberke voltam és elfoglaltunk egy települést. Aztán törökök törtek ránk, végül tovább kellett állnunk. Hatalmat és csatát vesztettem. Talán ezért is akarok folyamatosan hatalomhoz jutni a jelenben. Nagyon izgatott a dolog és egyből nekiálltam az online nyomozásnak, és rengeteg dolgot, képet találtam, ami bebizonyította, hogy amit láttam, valós lehetett. Elkezdett ezen kattogni az agyam, egyfolytában ezen gondolkodtam. 

Következő alkalmakkor már a szerelem és karma oldásán jártam még Hawaiin, Curacao-ban, Alaszkában, sok érdekességet tudtam meg magamról. Pénz oldó szegénységi fogadalmakat oldottam, a szívemet kellett megnyitni, ami nekem fájdalmas volt. De nagyon hatásos volt. Először is ki kellett találni, mit akarok, hogy azt meg tudjam teremteni. Én szorgosan elvégeztem a feladatokat, de két hosszú hónapig semmi nem történt. Utána viszont rohamosan változott meg minden. Egy szép tavaszi reggelen az asszony bejelentette, hogy végleg elköltözik, és elhagy. Fájt. 14 év alatt sokat küzdöttünk a kapcsolatért. És még ez nem volt elég, a cégemmel is gondok adódtak. Gondolkodni sem tudtam úgy padlóra kerültem, aztán este lefekvéskor eszembe jutott, hogy kellett nekem pszichológus, magamtól is elég hülye voltam... Minden összeomlott bennem. A nagy káoszban nem tudtam, merre kapkodjak. Talán jobb is volt, hogy egyszerre jöttek a bajok, előbb túl lettem rajtuk. Az oldást nem hagytam abba, mert találkoztam ismerősökkel, akik élő példák voltak, mennyit változott az életük és milyen boldogok lettek. Talán ez is a boldogsághoz vezet gondoltam, de kezdeni újra az életet nem olyan egyszerű. Na mondom ez szép ennyi idősen. Kezdtem megnyugodni, másképp szemléltem már a dolgokat. Épp az ikerlélek bevonzós meditációt csinálgattam, és valami félelmetesen jó érzés kerített hatalmába, amikor megismertem egy hölgyet. Egy cég telefonos útbaigazítója volt, de beleszerettem a hangjába. Most éreztem először, hogy tényleg lehet lélek és lélek között kapcsolat, hiszen nem is láttam. Mondom csak nem tréfál meg az élet hogy nem jövök be neki. Hivogattam két hónapig, nem mertem vele találkozni nehogy elmúljon ez az idilli állapot. Atán úgy hozta az élet, hogy találkoznunk kellett. Nem vagyok egy pirulós legény, de a szívem a torkomban volt, émelyegtem. Azóta nem töltöttünk külön egy percet sem. Megértettem, mi az az ikerlélek. A lány nem magyar, de itt született, mert az Apjának itt van egy cége, amiben ha minden igaz, lassan nekem is lesz helyem. 
Idén fogunk összeházasodni, ha Isten is úgy akarja. Én soha ilyen boldog nem voltam, és tudom, hogy ez hiányzott az életemből. De ahhoz, hogy ezt átéljem, előbb el kellett veszítenem mindent, ami volt. Ez pedig nem mehetett volna másképpen, csak ilyen drasztikusan. Megérte minden egyes átszenvedett nap. Azt üzenem mindenkinek, hogy ne kössön kompromisszumot, ha a saját életéről van szó!!!  Mindig teljesítik a kéréseinket, csak nem olyan formában, mint mi elvárjuk! Köszönöm mindent Viki és Mártika, nélkületek nem sikerülhetett volna! Ákos"


Megjegyzések