Ha szembenézel magaddal, rendeződik körülötted a világ




Szia Viki! Szeretném leírni a történetem, ezzel is kifejezve a hálám Felétek. Bár márciusban párkapcsolati problémák miatt mentem oldásra, az életem gyökeresen megváltozott, és szinte minden területen javulásról számolhatok be. Az első oldás után nagyon fel voltam dobódva, de hamar visszarántottak a hétköznapok. Világ életemben vártam, hogy majd jön valami csoda, ami megváltoztatja az életem, aztán az oldás alkalmával tudatosodott bennem, hogy ezt a csodát magamnak kell előidéznem. Valahol megrémített a gondolat, hogy én irányítom az életemet, mert szinte mindig olyan embereket vonzottam magam köré, aki megmondták, mit csináljak. Ma már tudom, hogy nekem ez volt a könnyebb. Folyamatosan olyan párkapcsolataim voltak, ahol bántottak, és uralkodtak rajtam. A munkában is a biztosnak tűnő alkalmazottit választottam. Egy elég nagy cégnél dolgoztam titkárnőként, sose panaszkodtam, szerettem ott lenni, de a fizetésem semmire sem volt elég. Akkor az jött, hogy elsőként nem a párkapcsolatomon kell dolgozni, hanem a karrieremen és azon, hogy önmagam megtaláljam. A főnököm mindig nagyon szeretett, szinte baráti viszony alakult ki köztünk. Mindig mindent én intéztem helyette, bízott bennem. Tudtam, hogy senkije és semmije nincs, igyekeztem igazi barátként, munkatársként mindig a kedvében járni. Abszolút nem szerelmi viszony volt, csupán baráti. Jókat beszélgettünk, én is kipanaszkodhattam magam neki. Újra, körülbelül tizedszer is szakítottam a párommal, elköltözött tőlem, én maradtam a közösen vásárolt deviza-hiteles lakásunkban a fizetnivalókkal. Sajnos  padlót fogtam, nem volt annyi a jövedelmem, mint a törlesztés. Magam alatt voltam, amennyire lehetett, és akkor még egy borzalmas dolog történt. Mintha az ág is húzna. Meghalt a főnököm. Bizonytalan lett a cég jövője is, ezzel együtt a munkahelyemé. El voltam keseredve nagyon, nem értettem, most hogy végre dolgozok magamon sokat, miért történik ez. De bíztam, hogy a végén majd jól alakul minden. Sejtettem, hogy beteg a főnököm, mert az utolsó időkben nagyon keveset járt be. Tudtam, hogy senki nem törődik vele, nincsen családja. Egy olyan embert veszítettem el, aki emberileg nagyon közel állt hozzám. Azt már csak később mértem fel, hogy valószínüleg a lakásom is elveszítem, mert nem lesz keresetem. Egyszerre borult minden az életemben. Ekkor kerestelek fel újra. Az oldásokat folytattam, de ahogy kezdtek felszínre jönni a régi emlékek, egyre inkább süllyedtem le az önsajnálatban. A teljes összeomlásom után másfél hónappal kaptam egy rejtélyes telefonhívást. Örököltem… Hát, sokminden megfordult hirtelen a fejemben, de ez még álmaimban sem jött volna elő. A főnököm rám és a kolleganőmre hagyta a céget. Uh... Először azt hittem, valami félreértésről van szó, de aztán bebizonyosodott, hogy mégsem. Letaglózott, amikor láttam a végrendelet dátumát, az anyagi oldás után volt.  Azért tudom ilyen pontosan, mert aznap volt a tesóm vizsgája, és én vittem kocsival. Teljesen lepadlóztam. Én, mint egy alkalmazott, jelentettem annyit egy idegen embernek, hogy az élete utolsó heteiben úgy döntött, megkönnyíti az életem. Nem tértünk magunkhoz a kolléganőmmel. Azóta vele a legjobb barátnők lettünk. Minden nap hálát adok az angyaloknak és a Teremtőnek. A tisztítást természetesen azóta sem hagytam abba,  szépen alakulgat az életem. Mindenképpen le akartam zárni a volt kapcsolatomat, de aztán az oldások azt eredményezték, hogy újra együtt vagyunk, és rendbe jött a kapcsolatunk. A párom is kezdi önmagát megtalálni, új munkája van, amit nagyon szeret. Ma már együtt tanulunk, és együtt dolgozunk. Lelki problémákon. Sokminden van még, amin változtatnunk kell, de már tudom, hogy jó úton vagyunk. Sokkal türelmesebb vagyok, jobban ki tudok állni magamért, és a családommal helyre állt szinte teljesen a béke. Viki, hálás vagyok, hogy a sors az utamba vezérelt. Mindent köszönök! Ági, 29 



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html





Megjegyzések