Hozzuk helyre, ami elromlott




Szia Viki! Sok hasznos információhoz jutottam és sokmindent megértettem az oldások által. A múltkor amikor a családi kapcsolatok voltak porondon, akkor anyám elég rosszul érezte magát. Ez nem tartott sokáig, másnap jobban lett és teljesen elmúltak a gyomorpanaszai, amik egy évtizede gyötörték. Azt mondja, már ehet szinte bármit. Ez elég vagány, hogy milyen hatással tudunk lenni a rokonokra is. Magamon azt vettem észre, hogy élesebben látok. Pár hete csak szemüveggel tudtam újságot olvasni, már megy nélküle is. A családi oldás óta a feleségemmel sokkal jobb a kapcsolatunk. Nem olyan régen a válást fontolgattuk, de úgy döntöttünk, hogy rendbe hozzuk a házasságunkat. Rájöttünk, hogy mindent úgy csináltunk, mint a szüleink. Követtük a családi sztereotípiákat. Ugyanazokba a hibákba estünk, amikbe nem szerettünk volna. Két napig szinte csak beszélgettünk. Nagyon jót tett a kapcsolatunknak. Nagyon szépen köszönöm nektek, már most sokkal boldogabb vagyok. István


Megjegyzések