Szerelem és lelki blokkok




Szia Viki, olvastam tegnap Ildikó levelét és annyira medöbbentett, mert mintha a saját életemről olvastam volna. Pont ugyanazokon a lépcsőkön mentem keresztül a szerelemben, közel négy évben. Találkozás - szerelem - mennyország - ijedelem - menekülés - szenvedés - betegség - harag, düh - várakozás - harag, düh - önsajnálat - megértések - a múlt feldolgozása - apámnak megbocsátás - régi kapcsolati sebek begyógyítása - megbocsátás, elfogadás - nőiességem meggyógyítása - békesség - harmónia - önszeretet - elengedés - újra találkozás - beteljesedés. Címszavakban így tudnám jellemezni. Viki minden úgy, ahogy mondtátok. Nagyon sokat segítettek az oldások, de a nőiség oldás hozta meg az áttörést. Minden értelmet nyert, amint ráébredtem, hogy miért nem szerettem eddig magam eléggé, és emiatt nem engedtem, hogy más szeressen. Pedig ezt másképp gondoltam. A feloldozás azonnali volt, mert a férfi, akire négy évet vártam, a testvéremmel üzent, hogy látni szeretne. Vallomás és szerelem. Ekzema a mellkasomon elmúlóban. Olyan, mintha álmodnék. KÖSZÖNÖM SZÉPEN A SEGÍTSÉGET! Zsani Kaposvárról

Megjegyzések