Megérkezik a szerelem, ha megérsz a befogadására



Szia Viki, megértem megosztani a saját történetem. Ha nem velem történik, akkor egyértelműen nem hiszem el az egészet. 48 éves, sikeresnek mondható férfi vagyok, túl két házasságon. Erről annyit, hogy az első házasságomat én rontottam el,  ami miatt feleségem elhagyott, a másodikban szintén a feleségem hagyott el egy másik fickóért. Hat évet egyedül éltem, és nem is akartam hosszútávú elköteleződést. Két éve azonban valami megváltozott bennem. Elkezdett hiányozni a szerelem az életemből és vágytam egy társ közelségére. De megváltozott a vágyam is. Már nem azt akartam, hogy legyen valaki, aki tetszik, és jól érezzük magunkat, hanem arra vágytam, hogy tudjak valakivel beszélgetni. Utáltam az egyedül töltött estéket, az üres lakást. Arra vágytam, hogy legyen valaki, akinek ha belenézek a szemébe, megért engem. Mindig is egy földhöz ragadt ember voltam, és nem tudtam hova tenni ezeket az érzéseket. Aztán lassan kezdtem elfogadni, hogy ilyen vagyok. Rengeteg nővel találkoztam, de mindegyikben volt valami, amitől kiábrándultam. Elég volt egy szó, egy mozdulat. Már kezdtem azt hinni, hogy ez a fajta szerelem, amiről a költők írnak, csak a regényekben léteznek. Az hálón olvasgattam és nem tudom hogyan de eljutottam a siker sztorikhoz, amik nálad íródtak és éreztem, ez kell nekem. Nem késlekedtem. 

Óriásit változott az életem. A hozzáállásom változott meg a dolgokhoz. Elkezdtem észrevenni, hogy az univerzum nekem dolgozik. A családi oldás és a gyógyító nap eléggé megviselt lelkileg, de mikor letisztult, nagyon jól éreztem magam. Igaz, hogy a szerelemnek csupán az energiáit éreztem, a társam nem láttam, de ez az érzés bennem ragadt. Tudtam, hogy ezzel képes leszek bevonzani. Reményekkel telve indultam útnak hazafelé, szinte éreztem a szerelem illatát. De a valóság ugyanolyan gyorsan feledtette is velem. Hazafelé tartottam, mikor telefonon elég rossz híreket közöltek velem (a vállalkozásommal kapcsolatban). Nagyon stresszes lettem, dekoncentrálttá váltam, nem részletezem, hibáztam. ‘Szerencsémre’ a telefonom is lemerült. Stoppoltam, egy srác segített, mivel nem voltam már olyan messze az otthonomtól. Elkapott a zápor, vihar és korom sötét volt, megbeszéltem a sráccal, hogy hazavisz, és majd reggel intézem az autót. Extra jó fej volt, még azt is megengedte, hogy használjam a telefonját. Mire hazaértem, nagyon fáradt és kimerült voltam a sok feszültségtől. Beestem az ágyba, és aludtam is. Másnap reggel azt hittem, csak egy rossz álom volt az egész. Este, eszembe jutott, hogy legalább a telefonszámát elkérhettem volna a srácnak, hogy megköszönjem neki a segítséget. Aztán beugrott, hogy a volt feleségemet hívtam a telefonjáról, mert a fiam várt, és hazaszóltam, hogy nem érek oda. Felhívtam hát a volt feleségem, hogy nézze meg, milyen számról hívtam előző este. Felhívtam a srácot, és egy kedves női hang vette fel a telefont. Azt hittem a felesége. Elmeséltem, mi történt, és szeretném megköszönni a srácnak. A nővére volt. Mint utólag már tudom, akkoriban költöztek össze egy szakítás után. Na mondom helyben vagyunk. Az öccse tárgyal, a telefonját pedig ő kezeli. Elbeszélgettünk, és köszönetképpen másnap este elmentünk együtt vacsorázni. Amint meghallottam a hangját a telefonban, már éreztem, hogy ez valami más. Aztán csak úgy zökkenőmentesen történtek az események. Hiába mondtam már sokszor az életemben, hogy szerelmes voltam, most rájöttem, hogy sose. Egyszerűen szólva megtaláltam a tökéletest. Azóta pár dolgon már túl vagyunk de végre megnyugodtam. Lenyugodtam. Amikor visszakövettem az eseményeket, rájöttem, hogy az oldás mennyit segíthetett, hiszen már aznap elkezdte az univerzum a véletlenek sorozatát, amik ahhoz vezettek, hogy megtaláljuk egymást. Az igaz szerelem létezik, csak nem szabad feladni! István 48 éves, boldog ember


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html





Megjegyzések