Megoldás az anyagi problémákra


Sziasztok!

Én főként az anyagi problémáim miatt akartam oldást, de menet közben rájöttem, hogy még egy csomó más bajom is van, amin jó lenne változtatni. 
Feljött a bőség oldáson egy elmúlt életem. Az 1867ben találtam magam Új-Mexikóban. Huan volt a nevem, és azt láttam, hogy valami polgárháború  tört ki. Munkás voltam, épp egy vasúthálózaton dolgoztunk. Nagyon meleg volt, egész a nap a tűző napon. De jó kedvvel dolgoztam, mert volt egy szerető családom. Nagy terveink voltak: szerettem volna tervező lenni. Sokat és keményen tanultam. A tanítóm Pablo volt, aki a mostani életemben a feleségem. Megértettem egyből, miért van az, hogy azt érzem, ő sokkal okosabb nálam. Most is mindenben kikérem a véleményét. Szerinte döntésképtelen vagyok, szerintem meg csak érdekel, mit gondol a döntéseimről. Tehát Pablo a mesterem segített a tervezés elsajátításában (ebben az életünkben is mindent megtervez). Vágytam arra, hogy nagyon jó legyek a szakmában, de Pablo sajnos meghalt, miután egy apacs törzsfőnök lerohanta a falut, ahol élt. (a mesterem ebben az életemben a kislányom) Sokan egy erdőbe menekültek, ahol különböző barlanglakásokban húzták meg magukat. Nyaranta az egész rezervátum összegyűlt több napra és egy ünnepet tartottak. Férfiak, nők, gyerekek együtt. Később aztán láttam magam, amint sikeres építész lettem. Főként templomokat terveztem és építettünk, de voltak benne más jellegzetes spanyolos-indiános építmények is, talán iskola jellegűek. Mivel csak a munkával törődtem, hogy mindent meg tudjak a családomnak adni, s velük nem törődtem, elhagytak engem. A feleségem szerelmes lett a szomszéd ház urába, s én egyedül maradtam. Arra gondoltam, bár ne lenne most ez a sok pénz, akkor boldog lennék. Talán ezért is félek pénzt keresni ebben az életemben, mert félek, hogy az veszélyeztetné a boldogságom. A volt feleségem most a hugom, aki egyfolytában azzal jön, minek akarok sok pénzt keresni, elégedjek meg azzal, ami van. Mára megértettem, miért mondja... 
Még utána többször oldottam, feloldottam a családból hozott blokkjaimat, szegénységi fogadalmakat, és nagyon rövid időn belül növekedett a bevételem a vállalkozásomban. De ennél fontosabb az, hogy nyugodt vagyok, és nincs bennem állandó stressz és félelem, hogy elveszítem a családom, és kevés vagyok nekik. Hálás köszönet! (Marci, 36 éves)



Megjegyzések