Mi választjuk a szerelmet, vagy a szerelem választ minket?




Szia Viki! Hihetetlen dolgok történtek velem az elmúlt hetekben. Volt két fiú az életemben. Az egyiket, Balázst hat éve ismerem. Mindig vonzódtam hozzá, mióta megláttam. Soha nem tudtam, hogy ez egyoldalú vagy valamikor majd viszonzásra talál. Mellette jöttek-mentek a nők, de velem tudott csak normálisan elbeszélgetni, megnyílni, de egy csókon kívül nem volt köztünk semmi. A szívemben mindig reménykedtem, hogy egyszer majd egymásra találunk. Soha életemben nem vonzódtam máshoz. Bár te azt mondtad, engedjem el, valahogy nem bírtam kiverni a fejemből. Az ikerlélek meditációs oldás után, megismerkedtem egy másik fiúval. Robival első látásra szerelemnek nevezném. Nagyon boldog voltam, hogy valóban létezik ez az ikerlélek energia? Talán.  Azt az erőt, amit kaptam akkor, soha nem felejtem el. Már pár nap után tervezgettük közös életünket, és azt éreztem, mindenki erre az érzésre vár, milyen szerencsés vagyok, hogy nekem megadatik ez. Péntek délután beszéltük, hogy vacsorázni megyünk, és olyan sejtelmesen beszélt Robi, mintha valami meglepetést tervezne nekem. Hát a meglepetés nem maradt el, hiszem csak ültem és vártam, ő pedig nem jött és nem hívott. Amikor keresni akartam, szomorúan konstatáltam, hogy a telefonja kikapcsolva, a facebookon kitett az ismerősei közül. Nem tudtam mire vélni ezt az egészet. Írtam neki smst, emailt, de semmi válasz. Hetekig rettentően kivoltam bukva, aztán próbáltam elengedni őt. Nem sikerült. Közben Balázs is felszívódott teljesen. Úgy éltem hónapokig, mint egy élő halott. Csak úgy elteltek a hónapok eseménytelenül. Újra oldás kellett, azt éreztem, hisz biztos rengeteg minden van még bennem, amitől meg kéne szabadulni. Mert hát ugyebár megint elhagytak, nem kellettem, siralmasan feljött benne az elhagyatottság, a magány, az árulás szomorú érzése.  Az oldás után rettentő erős fejfájás gyötört, úgy éreztem, mintha kicserélték volna az agyamat. Furcsa látomásom volt. Sétáltam egy úton hosszú szoknyában. Majd egy útelágazáshoz értem, ahol középen volt egy tábla, melyre a következő volt írva: "Döntsd el, merre tovább" és volt egy nyíl, ami jobbra mutatott. Ott vacilláltam, merre menjek, majd a megérzésem és a nyíl ellenére mégis a bal oldali ösvényt választottam. Sok-sok bokor, szúrós ágak szegélyezték az utat, majd besötétedett és jött velem szemben egy róka, a fákról pedig kígyók néztek vissza rám. Nem voltak túl jó érzéseim, s gondolkodtam is rajta, vajon jól döntöttem e. Csurom vizesen, leizzadva ébredtem, még mindig fejfájással. Délután edzésről mentem haza, amikor Balázs felhívott, és megkérdezte, van e kedvem sétálni vele a tónál, de csak úgy. Azt éreztem, vagy el akar mondani valamit vagy lelki szemetesládának akar használni. Végülis beleegyeztem, nagy izgalommal mentem a “randira”, de megmondom őszintén, kicsit visszavetett, hogy talán én látok többet a dologba. Érdekes találkozás volt, mert messze nem éreztem azt a szenvedélyt, amit régen keltett bennem a társasága. Olyan csillogást láttam a szemében, mint sosem. Na, gondoltam magamban jól sikerült ez a meditáció is. Mondom túl jól, mert belőlem is kioldották, ugyanis most meg én nem érzem, amit kellene. Sokat mesélt, kicsit untam is, alig vártam, hogy hazaérjek. Az járt a fejemben, hogy félresikerült, amit szerettem volna. Hat éve várom, hogy együtt lehessek ezzel a sráccal, erre megfordult a kocka. Most végre akar engem, de az én érzéseim elmúltak. Az az egy nyugtatott, hogy oldáson a segítőm mondta, hogy nem ő a párom. De ha nem ő, akkor minek jött vissza? Közben próbáltam magam nyugtatni, hogy ne várjak már csodát egy nap alatt. Este még szerelmes sms-elkel bombázott, így szenderültem álomba. Éjszaka újra ugyanazon az úton sétáltam, mint előző nap. Újra odaértem az útelágazáshoz, most egy vastag, hatalmas nyíl hívta fel a figyelmem arra, hogy a jobb oldali ösvényt válasszam. Most egy cseppet sem gondolkodtam. Elindultam a jobb ösvényen, és ahogy ráléptem, nagy fényesség borította a tájat. Messze a távolban láttam egy hatalmas fát, aminek a tövében várt rám egy herceg. Egy egyszarú jött elém, és vezetett el hozzá. Azt mondta nekem, hogy már régóta keresett. Átölelt, s ezzel a csodás érzéssel ébredtem. Nyugtalan voltam egész nap, de ez inkább afajta izgatott várakozás volt. Este kávézni mentünk a barátnőmmel, meg vásároltunk,  és a mélygarázsban pillantottam meg Robit.  Abban a pillanatban beugrott az álmom... Tegnap nem a jó ösvényt választottam, nem a jó fiúhoz mentem oda. Bezzeg ma... Majd kiugrott a szívem a helyéről. Teljesen lazán és természetesen jött oda hozzám, mintha misem történt volna. Amin meglepődtem, az az volt, hogy nem idegesítettem fel magam, pedig nagyon csúnyán lépett le. A barátnőm nagyon diplomatikus volt, rögtön magunkra hagyott. Azt mondta, régóta szeretne megtalálni, de sehogysem sikerült neki. Pont úgy, ahogyan az álmomban mondták. Ez valóban az én választásom lett volna? Olyan sorsszerűnek tűnik az egész. Hogyan tud valaki fél év alatt alatt ennyit változni? Teljesen letisztultnak és őszintének tűnt, bocsánatot kért, s azt éreztem, ez más, mint akkor, s annak ellenére, hogy így megjártam vele, mégis bíztam benne. Balek lennék? Talán. Hosszú éjszakánk volt,  beszélgettünk összeölelkezve a parkban. Nem tudom még mi lesz, de már nincsenek bennem félelmek, teljesen rábíztam magam a sorsra. Ennél nagyobb csoda nem történhetett velem. Nemcsak amiatt, hogy visszakaptam a valódi szerelmet, hanem az, amennyit én változtam, s ahogyan reagáltam dolgokra. Én olyan, de olyan boldog vagyok, örökké hálás leszek érte. Alig várom, hogy találkozzam újra veletek és még jobban megismerjem, mi van a lelkemben. Köszönöm mindent Viki! Sok puszi neked! Cili 29



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html





Megjegyzések