Elengedni a régi kötelékeket





Kedves Viki!

Köszönetet szeretnék mondani a segítségetekért. Hat éve járok spirituális segítőkhöz, de érdembeli előrelépés nem történt az életemben, azonban a ti oldásaitokon rengeteg dolgot megértettem. Ennek következtében óriási változások álltak be az életemben. Az elengedés nekem mindig nagyon nehezen ment, de hála nektek most ebben is remekelek. Sikerült sok év szenvedés után elengednem az anyukámat, a volt férjemet és a legjobb barátnőmet, aki sajnos irigységből eltűnt az életemből. 

Szakmailag is történt előrelépés, munkahelyet váltottam kétszer, és most új lehetőségeim adódtak. Tudom, hogy egyre inkább haladok afelé, ami a rendeltetésem. 

A legnagyobb változás és fejlődés a párkapcsolatban történt. Miután végre képes lettem kilépni egy érzelmileg kizsigerelő kapcsolatból, jobban éreztem magam sokkal. Egy darabig nem akartam társat, ahogy oldáson is mondtátok, egyedül könnyebb regenerálódni, és különben is, ha nem gyógyítom meg a sebeim, akkor csak úgyis ugyanolyan társat tudok bevonzani, mint az előzőek. 

Úgy látszik, sikerült meggyógyítani az érzéseimet, mert egy csodálatos, boldog, kölcsönös tiszteleten alapuló párkapcsolatban élek, azzal a férfivel, akiről 15 évig álmodoztam. Szerintem már akkor éreztem, hogy őt rendelte nekem az ég, de a hitem túl kevés volt ehhez a kapcsolathoz. Most végre megérettem rá, hála a segítségeteknek. 

Szívem szerint mindenkinek elmondanám a világon, hogy van lehetőség arra, hogy álmai életét élje, de kemény és céltudatos munka szükséges hozzá. De az nem kétséges, hogy a végeredmény mindent megér. 

Eszti, 47


Megjegyzések