Önbüntető programjaink elengedése




Kedves Viki, vasárnap voltam nálatok az önbüntető programok oldásán. Most jártam nálatok először. Őszintén megvallva, nem vártam így elsőre túl sokat, de ámulva hallgattam a lányt, aki ott élőben elmesélte, hogy oldások után elmúlott a petefészek cisztája, amikor már ki volt műtétre írva.  
Amikor édesanyánktól "örökölt" önbüntető programokat oldottuk, akkor én nem az anyumat láttam, hanem egy fekete fátyolos nőt, bár az arcát nem láttam. Egy hurkot éreztem a nyakam körül, és azt éreztem, hogy ő egy özvegy. Meghalt a párja, aki az élete volt, és elhanyagolta a gyermekét, vagyis engem. Magányos voltam és szomorú. Amikor a folyón keltünk át, félelem tört rám a magány miatt. Pedig úgy érzem, szeretek egyedül lenni. De az oldásban megértettem, hogy igazán attól féltem egész életemben, hogy a bajban egyedül maradok, és mindig mindent egyedül kell megoldanom. És nagyon félek a megalázástól, egyenesen rettegek tőle. Sok felismerésem lett, hogy honnan hoztam ezeket a jelenlegi problémáimat. És egy olyan dolog történt, amire nem számítottam. 
Éreztem, amint elengedem a félelmeimet, és megkönnyebbülök, de erős szurkálások voltak a fejemben. Évek óta nőgyógyászati problémáim vannak, általában nem jön meg a menstruációm, amikor megjön, akkor is alig. Hormonális gondjaim vannak, az anyagcserém annyira gyenge, hogy hónapok óta csak hashajtóval és vízhajtóval tudtam wécére menni. A hasam nagyra puffadt és nehezebben kaptam levegőt. 
Már az oldás közben elindult valami, ahogy rájöttem, mennyire ragaszkodtam dolgokhoz, amiktől ideje megválni. Többször ki kellett mennem wécére. Tegnap legalább 15-20 alkalommal voltam kint, még éjjel is, és ott, az oldás alatt megjött a menstruációm, sokkal erősebben, mint eddig bármikor. Ma ugyanez folytatódott, és 5 kilóval lettem kevesebb, mint amennyi 2 napja voltam. Ez valami hihetetlen. Már ott helyben megindult az oldódás közben. Nincs bennem az a mérhetetlen szorongás, ami eddig volt. Éjjel a volt párommal álmodtam, akiről azt hittem, hogy az igazi. Boldogok voltunk együtt, és azt mondta álmomban, hogy nem tud elfelejteni. Nem tudom, mi lesz ezzel. 
Annyira hálás vagyok és ez akkora dolog nekem. Mostmár érzem, hogy teljesen rendbe tudom hozni magam. Biztosan találkozunk még! Köszönöm Nektek! Eszti


Megjegyzések