Sorsszerű találkozás



Drága Viki!


Egyenlőre maradok inkognitóban, de attól nagyobb hitelességgel írok most neked :)

Először is köszönöm, hogy vagytok! Nagyon hálás vagyok, hogy rátok találtam, mert nagyon sokat segítetek Nekem!

Áprilisban voltam először oldáson nálatok. Egy szerelmi csalódás közepén voltam, nagyon magam alatt, de a bűntudat oldás annyira hatásosra sikerült, hogy mára - két hónappal az oldás és 5 hónappal a csalódás után- teljesen el tudtam engedni az előző páromat. Előző életünket láttam, hasonlóképp hagytam el, mint ő engem, és lehet, hogy a szándékunk is hasonló volt, mert én akkor jót akartam neki, és ő azt mondta nekem, ő is jót akar nekem. Mára látom, hogy nem egy jó ember, sajnos a saját korlátait nem bontja lefelé, hanem minden nap építi azokat. Ez nem nekem való :)

A munkámba temetkeztem, és a sors épp munka közben küldött egy embert nekem, aki a bókjaival kissé elkezdte építeni az önbizalmam, amit eléggé elveszítettem anno. Az, hogy vele "véletlenül találkoztam" az a június 1-i oldás után történt. Milyen véletlen :D

Vele azóta alakultak a dolgok, viszont most, június 22.én valami megváltozott bennem. Lélektárs vonzás... Egy olyan férfit láttam magam előtt akivel öt éve találkoztam először. Még köszönő viszonyban sem voltunk szinte, nagyon elfoglalt, távolságtartó férfinek láttam akkor, nagyvállalkozó, a korkülönbség köztünk elég sok, de azt gondolom semmi jelentősége ebben az esetben ennek :)

Az oldás előtti napokban "véletlenül" összefutottunk, még köszönése előtt nagyon rám csodálkozott, megdicsért, mennyire csinos vagyok. Nem tulajdonítottam neki túl nagy jelentőséget, jól esett, de úgy voltam vele, hogy csak bók. Ez az érzés kb egy percig tartott. Utána folyamatosan bolygatott, eszemben volt, vajon milyen ember lehet ő. A telefonszámát akartam, de nem tudtam senkitől megszerezni. Elkönyveltem magamban, hogy nem lehet közünk egymáshoz, erre jött a vasárnapi lélektárs vonzás és megláttam. A telefonszám kutatásához azonnal hozzákezdtem, amint hazaértem. Meg is találtam. Egészen kedd reggelig gondolkoztam rajta írjak e neki vagy mit tegyek. De írtam. Jó döntés volt. Fél óra múlva hívott, nagyon örült. Este negyed 11kor újból elkezdtünk beszélgetni, és három és fél órán keresztül beszéltünk. Mintha ezer éve ismerném...Fel sem tűnt, hogy elment az idő. Azóta beszélgetünk. Tudtam, hogy szombaton nincsen sok dolga, nekem sem olyan, ami halaszthatatlan lenne. Azt éreztem, ha beszélünk mondanom kell neki, hogy jöjjön el, beszélgessünk kicsit személyesen. De nem kellett megtennem, ugyanis ő mondta, eljönne. Azt hittem álmodok. Együtt töltöttünk egy éjszakát, csodálatos volt. Azt, hogy mi lesz a folytatás még nem tudom, nem beszéltünk konkrét dolgokról, de minden percét élvezem a tapasztalásnak!

Jelzem a folytatást :) Remélem névvel is fogok tudni jelentkezni hamarosan :) :) 

Találkozunk júliusban!


Még egyszer köszönök mindent! Nagyon hálás vagyok, hogy az utamba kerültetek! Köszönöm a meditációkat, köszönöm a kedvességeteket!



Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html






Megjegyzések