2016. december 27., kedd

Szabadság


Érdekes ez a szabadság!
Mindannyian erre vágyunk szabadnak lenni, szabadon megnyilvánulni.
Felteszem a kérdést, kinek mit jelent a szabadság? Nekem azt, hogy szabadon megnyilvánulhatok, beszélhetek az érzéseimről, hogy min megyek keresztül, mi zajlik bennem, hogy nem kell cenzúráznom.. többek között.
Néhány napja történt, hogy lehetőséget kaptam, hogy írjak. De mit írjak? Persze nem az első alkalom,amikor felmerül, hogy írjak, de eddig valahogy mindig kibújtam alóla.
Egyszerűen csak írjak, bármiről, ami megfogalmazódik bennem...ez most betalált!
Elkezdett foglalkoztatni a téma, rengeteg minden jutott eszembe, ami egy ideje foglalkoztat, ami bennem érlelődött, ami valamilyen formában meg akar nyilvánulni, és amikor a csúcson jártam, egyszercsak lebénult az agyam..csak álltam, néztem magam elé, és az járt a fejemben, hogy miért nem megy ez nekem, hogy ez bármit jelenthet, hogy nincsen semmi megkötés. Elkezdtem félni, aztán egyre több kifogást találtam, hogy ez miért nem menne nekem-rádöbbentem, hogy mennyire félek!
Mindig arra vágytam, hogy szabadon megnyilvánulhassak és az élet most lehetőséget adott erre,  elkezdtem rettegni.
Megdöbbenésemre elindult egy program bennem és azon gondolkodtam, hogy miért nem menne nekem, és számtalan kifogást találtam ennek alátámasztására.
Mivel az utóbbi időben figyelem magam, feltettem a kérdést, hogy mi bajom van, mitől félek?
Mindig arra vágytam, hogy szabadon megnyilvánulhassak, hogy megoszthassam másokkal is az élményeimet- tapasztalataimat, mikor eljön az ideje, az élet megajándékoz, kifogást keresek és korlátozom magam. Rájöttem,hogy milyen sok helyzetben van ez így...annyira megszoktuk a korlátainkat, hogy a program amit hordozunk magunkban, fogva tart, hogy mennyire nehéz megszabadulni a korlátainktól.
Mindannyian arra vágyunk, hogy szabadon önmagunk lehessünk, hogy megnyilvánulhassunk feltételek nélkül.
Rájöttem, nem könnyű szabadnak lenni! Óriási felelősség, hogy azt tehetsz, amit akarsz, rajtad áll vagy bukik minden-nem hibáztathatunk senkit, mi vagyunk felelősek mindenért!
Kinyílt a szemem, mennyi mindenben korlátoztam eddig magam, csupán a félelmeim okán.
A szabadság óriasi felelősség, csoda, áldás!!!
Köszönöm a létnek a lehetőséget, hogy tapasztalhattam, hogy rátekinthettem e programomra az összefüggésekre óriási segítség, fantasztikus lehetőség!💜
Hagytam, hogy cikázzanak a gondolataim, csak figyeltem, ahogy gyártja a semmit, mikor kitombolhatta magát lecsillapodott. Amint megfogalmazódott bennem a félelem, hogy mik az összefüggések, már nem volt akkora ereje, csak figyeltem és megértés született bennem!
ÁLDÁS!
Tedd fel magadnak te is a kérdést! Te mivel korlátozod a saját szabadságod?
Téged milyen programok tartanak rabságban?
Hálás vagyok a létnek,hogy megnyilvánulhatok,hogy tanulhatok magamról a világról, hogy részt vehetek az életben élményeket és tapasztalatokat gyűjthetek! Áldás 💚
 
A legjobbakat kívánom mindenkinek!
 
Szeretettel: Barabás Katalin Erika   (http://elozoeletek.blogspot.hu



Aktuális oldások és tanfolyamok programja az alábbi linken megtekinthető: 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése