A szegénységi fogadalmak feloldása bőséget teremthet




Szia!
Tegnap tényleg ott kellett lennem:) Ahogyan már írtam, éreztem, hogy szeretnék egy 2. anyagi oldásra is elmenni és az utóbbi időben volt is egy pénzügyi hullámzás nálam.
Nem rég elvállaltam egy kevésbé jól fizető alkalmi munkát, mert úgy éreztem ott kell lennem. Ott nagyon megtetszett a munkám a főnöknek és elintézett nekem egy teszt napot egy nagyobb cégnél ahol sikeresen teljesítettem. Kiderült, hogy fixen több napra kellenék, ami anyagilag megalapozná a havi kiadásaimra való bevételt. Eddig össze-vissza mentek a tervezgetések, lesz-e, mikor lesz és vajon engem fognak-e hívni.
Tegnap este kibőgtem itthon magam, elengedtem a terhet ami gyűlt bennem egy hete és úgy döntöttem oké, akkor most tombolok bőgök hisztizek, de valahol legbelül bíztam és éreztem, hogy megnyugodhatok. A nagy robbanásom után elaludtam, majd ma reggel mentem dolgozni az új céghez ahol a következő hírrel fogadtak:
Mostantól fixen beírhatom a naptáramba a kijelölt napokat, én kellek nekik.
Nagyon vágytam egy ilyen lehetőségre és nagyon boldog vagyok, amiért megkaphattam ezt!
Hálás vagyok neked és anyukádnak és az angyalkáknak, mert kellett hozzá a tegnap! :) Ami nagyon érdekes volt az oldás alatt, hogy én általában az elején elalszom és alig emlékszem 1-1 aprócska foszlányra. Tegnap is így történt, hamar elájultam, aztán hirtelen éber lettem (hozzá járult a párom borzalmas horkolása) pont annál a résznél, mikor mondtad, hogy engedjük el az előző életben tett fogadalmakat. Elismételtem magamban mindent amit mondtál, hogy engedjünk el és mikor az a rész jött, hogy benne van-e az életemben az a személy, aki miatt ezeket megfogadtam beugrott kettő ember, itt már bekapcsolt az agyam, elkezdett volna gondolkodni, na abban a pillanatban képszakadás, megint leszedáltak :)
Kettő éve foglalkozom magammal intenzíven, hozzátok kb fél éve kezdtem el járni és tényleg csodák történnek velem minden alkalom után! Köszönöm szépen nektek! Köszönök minden alkalmat! Tímea

Megjegyzések