Szerelem és karma - avagy kit vonzunk be?




Egy olyan esetről szeretnék írni, ami megdöbbentő, mégis szerintem meghatározza innentől az életem. Régóta olvasom az előző életes fórumot, de alig két hete regisztráltam magam, egyszerűen jött egy sugallat, és arra gondoltam, talán én is írhatnék pár hasznos gondolatot. (titok klub, ami azóta megszűnt) Szűz jegyű ember vagyok, elég szkeptikus voltam régebben ebben a témában, de éppen elég bizonyítékot kaptam a hitelességet illetően. A mostani is egy hatalmas megerősítés.


Egyszerűen valami húzott ide. Olyan érzésem volt, amire utólag azt mondjuk, meg kellett tennem.


Regisztráltam. Írtam is a reinkarnáció témájába a fórumba ("Tárjuk fel előző életeinket" fórum), és megakadt a szemem egy lányon. Olyan érzés kerített a hatalmába, hogy azonnal kapcsolatot vegyek fel vele, nehogy mégegyszer elveszítsem. Pánikfélelemmel töltött el az egész. Nem tudtam hirtelen, mi ez, és mit tegyek, lerohanni sem akartam. A neve nem volt ismerős, legalábbis ebből az életből nem, a kép pedig nem a sajátja, úgyhogy nem lehet azt mondani, hogy azért, mert szép. Megnéztem az adatlapját, kiderült, ő is előtte regisztrált. Ledöbbentem... Sőt, azt is észrevettem, ő is csak ebbe a fórumba írt. Vajon ez a sors? Vagy csak szeretném, hogy az legyen? De miért szeretném, ha azt sem tudom, ki ő? Hirtelen annyi kérdés motoszkált a fejemben... Földhözragadt férfi lévén megengedhetek én magamnak ilyen érzéseket? Kénytelen voltam megadni magamat az érzéseknek, olyan gyorsan jöttek a jelek. Az írásai mintha nekem szóltak volna. Úgy döntöttem, írok neki egy privát levelet. Megtettem, és mire visszatértem a fórumra, addigra két dolog várt ott tőle: az egyik egy írás, melynek címe: Karma és társkapcsolatok, a másik pedig egy kérdés hozzám: Tudnánk-e privátban beszélni. Mik ezek, ha nem újabb jelek? Mindez fél nap leforgása alatt. És milyen érdekes, mióta megtaláltuk egymást, egyikünk sem írt a fórumra... Hm... Akkor az éjszakát végigbeszélgettük. Mivel a lány médium, nem igazán kellett elmagyaráznom neki, miket érzek. Pontosan tudta. Webkamerán beszélgettünk, és meg kell mondjam, a legszebb lány, akit valaha láttam. Hogy ez a sors keze? Semmi kétség... Nagy a szerelem, és életemnek nemcsak érzelmi oldala látszik rendeződni, hanem anyagi oldala is. Ugyanis azóta együtt is dolgozunk. Egy hét, de hét nap lehet az embernek az egész élete. Történhet annyi minden egy hét alatt, hogy az életed fenekestül felborul. A hónap végén már közösen utazunk külföldre. Hogy ez gyors? Elképzelhető. Nem igazán érdekel mások véleménye. Ezt az érzést keresem, mióta élek. Sőt, lehet, hogy még régebben. Az elmúlt héten kétszer voltam oldáson, mind a kétszer a szerelmemmel kaptam információkat. A legutolsó közös életünk gyönyörű volt, de befejezetlen maradt, mivel elég korán elvesztettem őt, és most kaptunk egy esélyt, hogy ez a szerelem beteljesedjen.

Adtak egy esélyt, átmentem a vizsgán. Kénytelen voltam az érzéseimre hagyatkozni, mert nem láttam a lányt. Végre bíztam magamban. Büszke is vagyok rá. Pedig én az az ember vagyok, aki valamikor csak a látható, fizikai világban hitt.


Ezért szeretem a lélek oldásokat, mert az ilyen jellegű kérdőjeleket megválaszolja a fejemben. Annak oka van, ha valakihez első látásra (vagy első olvasásra) így vonzódunk, vagy esetleg tiszta szívből taszít bennünket. Ezeknek gyökerei mélyen előző életekbe nyúlnak. Így találtam megértésre az utóbbi években. Már tudom, hogy melyik ember miért került az életembe, mi az, amit tanulnom kellett tőle. Mindent megértettem... Mivel jó tanuló voltam, most a szerelem is megérkezett az életembe, hála ennek az oldalnak, és annak, hogy észre vettem.

De nagy utat kellett eddig bejárnom. Rengeteg terhet kellett letennem, rengeteg régi mintát kitakarítani magamból. A legnehezebb az volt, amikor a legelején csak dolgoztam, tisztogattam, az eredmények pedig nem jöttek. Bár éreztem, hogy valami megmozdult, de nem volt kézzelfogható. Rengetegszer akartam feladni. De nem tettem. Változtatni akartam az életemen. Aztán a kitartás meghozta gyümölcsét. Szép lassan, minden kérdés válaszra talált a fejemben. Mindent megértettem az életemben, rendbe szedtem az energiáim, sínre tettem a karrierem (egy hatalmas mélypont után), és másképp kezdtem hozzáállni a dolgokhoz. Ettől természetesen más dolgokat vonzottam be. Más embereket, más helyzeteket. És lám, amikor készen álltam rá, megérkezett a szerelem. Nem kellett érte semmit tennem, sehova mennem. Egyszerűen követnem kellett a szívem szavát. Sok ember kutat, keres… Nem kell!

Légy készen rá. Én készen voltam. Válj olyanná, amilyen társat szeretnél. Én most jöttem rá, hogy abból a födhöz ragadt emberből, spirituálissá kellett válnom, hogy a társam bevonzzam, ugyanis ő lélekgyógyászattal foglalkozik. Pár éve még kinevettem volna. Nem voltam hozzá elég fejlett.

Mindenki olyan társat tud bevonzani, amilyen ő maga. Se jobbat, se rosszabbat. Erre ma már azt mondom, hogy nagyon jó hír. :):):)


Engedjétek meg, hogy rendkívüli hálámat fejezzem ki ezen oldal létrehozóinak, AloeVikinek a cikkei miatt, és a "Tárjuk fel előző életeinket" fórum létrehozása miatt, ahol a szerelmemmel összetalálkoztam. És neked, aki elolvastad!


MUAH!


Tibi 


Online meditációk és előadások: https://www.patreon.com/utmutatoaleleknek


Facebook oldalunk: https://www.facebook.com/utmutatoaleleknek1/?fref=ts


Facebook csoportunk: https://www.facebook.com/groups/1108624685917176/


Gyakori kérdések: http://elozoeletek.blogspot.com/p/gyakori-kerdesek.html


Kövess bennünket instagramon is: https://www.instagram.com/utmutatoaleleknek/


YouTube csatornánk: https://www.youtube.com/channel/UCoeNAsAktMxha-n9QYVit1A


Könyveimről információkat itt találsz: http://elozoeletek.blogspot.com/p/konyvinformaciok.html




Megjegyzések

  1. Hálásan köszönöm, hogy olvashattam ezt az írást kedves Tibi! Megerősített abban, hogy ne adjam fel én sem, haladjak a megkezdett utamon és végül célba érnek. ❤️ szívből örülök és kívánok nektek sok boldogságot és sikert a munkában és az életben! Szeretettel üdvözöllek Titeket Kata

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése