2016. december 14., szerda

Szerelem, mely mindent megváltoztat




11 hónapja megváltozott az életem, amikor Viki barátnőm oldásra hívott meglepetésként. Megmagyarázhatatlan vágy volt bennem, hogy külföldre költözzek, mert úgy éreztem, ott fogom megtalálni a szerelmet. Itthon átlagos életet éltem, de 40 évesen volt bennem egy sürgető vágy, féltem, hogy lekések valamiről. Még sosem voltam szerelmes, és valahogy nem találtam a helyem. Ennek okát szerettem volna tudni. 

Első oldáson a szüleim kapcsolatát és energiáit próbáltam rendbe tenni és láttam őket áldozatnak. Megbocsátottam. Majd egy pár jelent meg a szemeim előtt, akik éppen azon tanakodnak, miként hagyják el otthonukat. Én voltam a férfi. El kellett hagyni az otthonukat, Írországot, hogy együtt lehessenek. A férfinak militáns katolikus háttere volt, a nő pedig a harcban ugyanolyan hévvel résztvevő protestáns családból származott. Mindkettőjük családjának férfi tagjai katonai szervezetekhez tartoztak, aktívan harcoltak. Egyik család sem tudta elfogadni, hogy valamelyik sarjuk beházasodjon a gyűlölt ellenség közé. A fiú már megvívta a saját csatáját, hogy ne kelljen a hagyományok szerint katonáskodásra adnia fejét. Semmi mást nem akart, mint folytatni a tanári pályafutását abban a reményben, hogy hozhat egy kis józan észt és békességet a világba, ha a fiatalok elsajátítanak egy új életformát. A nő egyetértett vele. Egy olyan szervezetnél találkoztak, amely a békességet hirdette. Totálisan beleszerettek egymásba már az első pillanatban. Össze is házasodtak, de hamarosan nyilvánvalóvá vált, hogy a nő családtagjai megölik a férfit, ha a pár Írországban marad. Angliába költöztek és minden kapcsolatot megszakítottak a családdal. Sajnos az összes barátjuktól is örökre meg kellett válniuk, nehogy elszólja magát valaki véletlenül a család előtt. 

Érdekes, mert lelki célom most is főként az, hogy békességet hozzak ebbe az országba. Régen is ezt akartuk, így kezdődtek a bajok. Sok életben emiatt el kellett válnunk egymástól, volt, amikor egyikőnket megölték. Minden életben megfogadtuk, hogy még találkozunk. Már a középkorban is házasok voltunk, akkor is Írországban. 

Később elhatároztam, hogy Írországba utazom, kutatgattam a neten, és egy utazási irodával kezdtem levelezgetni, aki oda szervezett utakat. A hölgy, aki az emaileket írta vissza nekem, 9 hónap után már a menyasszonyom. Szerelmes lettem, és felfedeztem benne egykori feleségeimet. Tényleg Írország hozott össze bennünket, de nem kellett odautaznom. Azóta már kiutaztunk együtt, de elég fájdalmas érzések törtek elő belőlem és megértettem, hogy ebben az életemben itthon a helyem, és most semmi nem választhat el bennünket. Kornél 41 éves





Aktuális oldások és tanfolyamok programja az alábbi linken megtekinthető: 


Vélemények:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése