Napi imák


Ima a megtisztulásért

Erő Istene, Védelmező Isten, Te, ki az életet a születéssel és a halállal összetartó kötés vagy, Te, ki a Testek megalkotójaként a megnyilvánulás világának anyagba strukturált energiája, mindenütt jelenvalóságoddal a teremtett univerzumok burka vagy. Gyógyítsd meg minden betegségem, óvd meg lelkem templomát, hogy hosszú életem során bűntelen, megtisztult szívvel imádhassalak téged, földi létem megjutalmazóját! Ámen! 


Ima a gyógyulásért

Kérlek megbocsátó, hatalmas, Igazságos Isten, bocsásd meg bűneimet! Kérlek, gyógyítsd meg lelkemet! Betegségemhez adj erőt és akaratot, hogy újra egészséges lehessek, és tiszta lélekkel, erős, szerető szívvel, bátran viseljem földi életem! Ámen!


Ima a kiapadhatatlan lelki-szellemi gazdagságért

Magasztalni való Isten, Mindannyiunk isteni bizonyossága, isteni menedéke! Hálás vagyok, hogy sarokba állítasz az elkövetett bűn előtt, s gyengeségeim erősségekké, ínségem bőséggé alakítod. Köszönöm nagylelkű ajándékaid, az anyagi javakat, a tanító sorsfeladatokat, a kiapadhatatlan lelki-szellemi gazdagságot, a végtelenbe táruló spirituális fejlődési lehetőséget, a tudást és a bölcsességet. Ámen!


Hálaadó ima

Reményt adó, Kegyelmes Isten, Oltalmazó Isten, ki tisztán tartod testem, lelkem, gondolataim! Leborulok színed előtt. Hálás vagyok, hogy útmutatásoddal összegyűjthetem karmám összes elvarratlan szálát egy magas erkölcsi elvek szerinti létezésbe; minden időben, minden világban és valamennyi létformában. Ámen!

Késmárki László: Angyali imák és kéztartások Ankh Kiadó 2015.




Megjegyzések