2017. március 2., csütörtök

A felismerések megtisztítják a lelket


Megszeretném osztani Én is egyik történetem a sok közül.
Azt tudni kell, hogy Én már 2012-től olvastam blogod, és persze rengeteg kérdésemre kaptam választ.  Már akkor beindultak Nálam a tisztulási folyamatok. Egy beszélgetés során említetted, hogy Édesapámhoz születtem és vele lenne dolgom! Én még aznap este írtam Neki egy levelet amiben kiöntöttem szívemet , és megtudtam bocsátani Neki! MINDENÉRT!  Utána fel is hívott engem, de akkor nem tudtam még a számát, de tudtam hogy Ő van a vonal másik végén, de nem mertem beleszólni, vicces mert Ő sem! Már akkor tudatosult bennem, hogy mennyi de mennyi mindent átvesz a gyermek a szülőktől. Mennyi mintát, függőséget. Ezek után voltam Nálad csoportos oldáson először 2013 januárjában. Ott is nagy megkönnyebbülések felismerések.  ….. De ezekről később szeretnék írni. A vicces az egészben, hogy most családi oldás volt, és nem jelentkeztünk be rá most párommal. Éreztük hogy ebben az évben az elmúlt 4 oldás olyan erős volt, és olyan mértékben hozott Nálam megkönnyebbülést és felismeréseket, hogy még azóta is tisztulok. (de ezekről is később).  Ma reggel olvastam az Ébredés Hajnalán facebook oldalán, ahogy egy hölgy arról írt hogy mennyi felismerése volt az Ősök oldása után, a vicces hogy ez előtt most pár órával reggeli ébredésem után meditáltam egyet, és megáldottam az összes felmenőm. Mindkét ágon. Testvéreim is! És annyira éreztem a meditációm alatt hogy mérhetetlenül kezdtem megkönnyebbülni és láttam mindenkit egyesével az áldás alatt hogy valaki nagyon örül neki és boldog. Olyan mintha egész családfám tisztítottam és oldottam volna. Nagyon Boldog voltam ezután. És még mindig tart!  Utána láttam az oldalon hogy pont ez a téma, így gondoltam Én is megírom egyik cikkem amit megosztok Veletek! És igen Nálam csak az oldások segítettek! Mert Én aztán voltam már annyi de annyi helyen. (mind spirituális) de voltam már még gyermekként pszichológusoknál is. De semmi! Éreztem hogy az én feladataim nem a jelenben gyökereznek. És mikor megtaláltam Vikit, és Édesanyát Mártit akkor  először tudtam hogy jó helyen vagyok. És biztos voltam benne ha ők nem akkor senki sem tud rajtam segíteni! Mérhetetlenül hálás vagyok Neked- Nektek Viki és Márti! És mivel kicsivel nem érem be, és teljesen rendbe szeretnék jönni még biztosan számos oldáson fogok részt venni! 

Szeretettel: Kata 




Aktuális oldások és tanfolyamok programja az alábbi linken megtekinthető: 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése