2017. április 15., szombat

Pánik: a lélek jelzése



Kereken 5 éve küzdöttem pánikbetegséggel. Hetente 2-3 alkalommal jöttek rám a rohamok. Ez addig fajult, hogy már nem mertem egyedül menni sehova, mert attól féltem, elájulok, rosszul leszek. Ilyenkor légszomjam volt, nem kaptam levegőt, és rámtört a halálfélelem. 

Akinek voltak hasonló problémái, tudja, milyen kegyetlen érzés. Bármit megtettem volna, hogy ez megszűnjön. Nem vagyok híve a gyógyszereknek, és amikor elolvastam az antidepresszánsok mellékhatásait, úgy döntöttem, más módszerekhez folyamodom. Egy szép péntek délután, mikor a szemetet vittem le (lakótelepen élünk), rámtört egy pánikroham a lépcsőházban, és a szomszédasszonyom sietett segítségemre. Nagyon kedves volt, hozott egy vizes ruhát a tarkómra, megitatott, és őszintén érdeklődött, mi ez az egész. Estig meséltem neki a problémámról. Azt mondta, tud nekem egy jó módszert ajánlani: meditációs oldódás. Először megmosolyogtam, mondtam, hogy én nem hiszek az ilyenekben. Megkérdezte, tényleg meg akarok-e gyógyulni. Elgondolkodtam, hogy igaza van. Mindegy, hogy hiszek e benne, ha használ. Elmesélte, hogy a huga ennek segítségével pár hónap alatt tünetmentes lett. Jól hangzik, gondoltam magamban, mivel én már évek óta küszködöm vele. Elmesélte, neki mennyi gondon segített, hogy a párkapcsolata oldódott meg általa, hogy megtalálta álmai munkáját, és sokkal pozitívabban gondolkodik. Valóban látszott rajta a változás. Engem meggyőzött. 

Másnap reggel be is jelentkeztem. Már alig vártam, hogy mehessek. Már az első alkalom lenyűgözött, pedig akkor még semmi különös nem történt. Olyan jó volt a légkör, hogy már attól jobban lettem.  Megtudtam, hogy a pánikbetegséget pl. az is okozhatja, hogy a szervezet el van savasodva, így az agyvíz is, és ez is válthat ki pánikrohamot. Tehát lúgosítani kell a szervezetet. Azt mondták, hogy az összes félelmem gyökerét fel kell tárni. Meg kell értenem, mi váltja ki ezeket a reakciókat. Megtudtam, hogy akkor van az embernek pánikrohama, ha valamilyen irányváltásra van szüksége, és én nem a helyemen vagyok. Ezeket mind éreztem előtte is, csak így konkrétan nem fogalmaztam meg magamnak. Egy alkalom után is sokkal jobban éreztem magam, és nem voltak rohamaim. Igaz, szédültem, meg egyszer azt hittem elájulok, de olyan erős rohamaim nem voltak. Már attól sokkal jobban voltam, hogy megértettem, miért vagyok pánikbeteg és hogy van megoldás. 

Második alkalommal egy olyan oldáson voltam, amelyben meg kellett bocsátanom önmagamnak és sok-sok embernek, ezenkívül blokkokat oldottunk. A harmadik alkalommal, egy előző életembe tértem vissza, és teljesen ledöbbentem, mert ott, akkor pont 46 évesen haltam meg, megfulladtam (most is pont 46 éves vagyok). És a lelkem ösztönösen így reagál. Most is fuldokoltam ebben a szakaszban. És ösztönösen pánikoltam. 
Pár alkalom után azt éreztem, hogy feltártuk nagyjából az okokat, megértettem, és elvileg már nem lehet gond. Így is lett. Néha szédüléseim voltak még, de enyhe változatban. Ennek már 4 hónapja, és teljesen tünetmentes vagyok. Azóta is folyamatosan járok oldásra, mert helyre akartam még tenni a kapcsolataimat, amik szépen folyamatosan oldódnak meg. Ezenkívül egy elhunyt szerettemmel is rendezni tudtam a kapcsolatom, és meg tudtam bocsátani. Nagyon hálás vagyok érte! Köszönöm!(Sára, 46 éves)



Aktuális oldások és tanfolyamok programja az alábbi linken megtekinthető: 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése