Ha elengeded a múlt fájdalmait, meggyógyul a jelened




Ezt a sok jó történetet olvasva arra jutottam, hogy én is írok egy rövidet. Nekem nem kellett kétszer mondani, hogy meditáljak, mivel már ott tartottam, hogy bármit megtennék, hogy jobban legyek. Első alkalommal kifejezetten gyógyító és családi oldást akartam. Feltöltődött nagyon az aurám, azt éreztem, hogy kicsattanok az energiától. Egy olyan előző életem láttam, ahol férfi voltam, és egy másik férfival vívtam éppen egy lány kegyeiért. Nagyon sokáig tartott a küzdelem, éreztem, amint elfogy minden erőm, energiám, elestem, s mikor fel akartam állni, a másik férfi hasba döfött a kardjával és kis szenvedés után ott a helyszínen meghaltam. 

Ami az érdekessége még a dolognak az az, hogy abban az életemben 33 éves voltam, amikor hasba szúrtak, és most ebben az életemben két évvel ezelőtt szintén 33 voltam, amikor előjött a betegségem, ami a hasamnak ugyanazon részén van/volt. Még a bőröm is úgy nézett ki, azt mondta az orvos, mintha hasba szúrtak volna. Egyből megértettem mindent. Nagyon furcsa, erős sajgó érzéseim voltak a meditáció során, de azt mondták, ez a gyógyulás jele. Gondoltam magamban, na erre azért kiváncsi leszek. 

Ami a legjobban meglepett, hogy a lány, aki kegyeiért harcoltam, a mostani párom, akit szintén 33 évesen ismertem meg, és a két évvel ezelőtti halloween bálon viccből megharcolt értem egy barátommal... 

No comment. Azt már nem tudom, de még az is lehet, hogy akivel viccből harcolt, ő is ott lehetett velünk anak idején. A meditáció után elkezdtem jobban érezni magam, de még napokig éreztem a sajgást a hasamban. De egy teljesen más tudatállapotba kerültem, minden ok nélkül egyre jobban éreztem magam. 

Több  oldáson voltam még és magzati koromból voltak oldani való blokkok, édesanyám egyszer már nagy pocakkal megütötte magát, nekem meg a térdem valahogy a hasamba furódott ugyanazon a helyen szintén. Ezenkívül lelki problémái voltak még, valaki egyszer megátkozott, hogy sokat szenvedjek. Ez is közrejátszott. És sajnos a családfám is elég kacifántos ilyen téren. Elkezdett feloldódni bennem ez a sok fájdalom. Az eredményeim, minden leletem NEGATÍV! Azt mondta az orvos, spontán csoda történt velem. Mondtam, hogy nem csoda, csak meditáció, feldolgoztam a múltam problémáit, és a testemnek megadtam a szükséges tápanyagokat, amik kellenek. Az orvos meg csak legyintett, és azt mondta, ha ezt elhiszem, akkor higgyem. Hát nem csak elhiszem, hanem tudom. Ő meg két év alatt nem tudott nekem segíteni, nem csoda, ha ideges lett. 

Most a párkapcsolatomon dolgozom, már egy két medin túl vagyok, bár ami a betegségemmel kapcsolatban, szintén tisztította a magánéletemet is. Úgy érzem, van még mit takarítani rajta, mert elég sok berögződést hoztam magammal. Lassan már ott tartok, hogy megengedem magamnak hogy élvezni tudjam a párkapcsolatom. :-)

Csak buzdítani tudok mindenkit a problémák feldolgozására. Köszi Viki (Jázmin 35 éves)



Megjegyzések

  1. Ezeket olvasva annyira ledobbenek.Jó értelemben,persze.Most mar én is fogok befizetni a patrionta.Csinalom a 60 napost ,de nem szoktam érezni sokat biztos rosszul csinalom.Parkapcsolati kellene mert dobbenet,h nem sikerűl.Hálás vagyok h itt lehetek.♥️

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése