Az álmok valóra válnak



Szia Viki! Láttam, hogy kiirtad, hogy jövőre már nem nagyon lesznek oldások és eszembe jutott, hogy még meg se köszöntem, amit tőletek kaptam. Nem vagyok a szavak embere, de az egész életem is kevés lenne a hálához, amit érzek. Egy férfi miatt kezdtem oldásra járni, egy plátóinak mondott szerelem miatt. Sok idő kellett, mire felfogtam a dolgokat, de elengedtem őt. Erre hát jól megkavarta a dolgokat, bejelentkezett, hogy akar engem. De közben elkezdtem megbecsülni magam és rájöttem, hogy ő csak a sérüléseimet mutatta és nem akarok olyan életet, amit ő nyújtani tud nekem. Pedig azt hittem, ő az igazi. És amikor ezt ki tudtam mondani neki, pár nappal később megismertem ŐT, akinek most nyáron a felesége lettem. Olyan  mennyei boldogságban van részem, ami messze túmutat azon, amit valaha el bírtam képzelni. Előtte 16 évig voltam egyedül, és szinte csak plátói kapcsolatokat találtam. 44 éves vagyok, és végre nem stresszelek azon, lesz e vajon családom. Már tudom, hogy lesz. Ki mertem lépni a munkahelyemről, ahol folyamatosan megaláztak, és nem aggódtam, mi lesz. Bár pár hónapig a férjem keresetéből éltünk, de azóta elvégeztem több tanfolyamot és saját vállalkozásba kezdtem. Ő pedig a legfőbb támogatóm. Jelenleg Miamiból írok, ez volt az egyik nagy álmom, és ezt választottuk a nászutunk helyszínéül. Minden álmom kezd valóra válni és ez még nekem is hihetetlen. Arról nem is beszélve, hogy az anyuval is rendeződött a kapcsolatom, pedig szinte már gyűlöltük egymást. Az én boldogságom átszállt a családra, mondhatnám. Persze vannak még megoldandó sorsfeladatok, de a megnyugvás mindent megér, hogy tudom, bármit képes vagyok megoldani. Én, Magdi, az egyszerű kis háziasszony, aki még attól is félt régebben, hogy egy kiló kenyeret kérjen a sarki kisboltban. Most pedig itt vagyok a világ túloldalán, életem legszebb helyszínén, azzal az emberrel, akit a világon a legjobban szeretek. Hát kell ennél több? Nem hinném.

Magdi

Megjegyzések

Megjegyzés küldése