Szerelem a múltból



Van egy fiú az életemben, akiről tudom, hogy a lelki társam, de még nem teljesedett be ez a kapcsolat. Ennek gyökerét kutattam előző életeimben. Meg akartam érteni az okát, hogy segíthessek rajta. Nem tudom pontosan, vagy Németországba vagy Ausztriában találtam magam a meditációban. Német írás volt az utcán a táblákon...

Először távolról láttam egy kis falut, aztán egy rövidebb képszakadás után már az utcákon sétáltam, kedves, barátságos kis üzletek között. Egy ősz hajú, szemüveges, idősebb bácsira lettem figyelmes, és hirtelen azt éreztem, hogy talán "Ő" lehet az... De mivel még nem érkeztem el a rendeltetésem helyére, azt gondoltam, talán mégse... Annyit tudtam, hogy suszter, és látszott, hogy elég magányos. És ekkor hirtelen belém hasított a felismerés, hogy még azt sem tudom, én ki vagyok ebben az életben. Lenéztem, hogy megnézzem a lábam, aztán egy kirakati üvegben is megnéztem magam. Egy viszonylag fiatal lány voltam, aki cipő nélkül sétálgatott. Utam egyszer csak véget érni látszott, egy társasházféleség udvarába kanyarodtam be.

Legnagyobb meglepetésemre az ősz hajú bácsi állt ott, jó volt a megérzésem, Ő a lélektársam. Ahogy a szemébe néztem, nagyon elérzékenyültem, és már potyogtak is a könnyeim a meditáció közben. Beszélgetni kezdtünk. Kiderült, hogy már sok-sok éve ismerjük egymást, de a nagy korkülönbség miatt régebben úgy döntöttem, hogy én külön, nélküle élem az életem.

De 30-40 éves korom körül megértettem, hogy ő volt az egyetlen ember az életemben, aki igazán szeretett, így felkerestem. Amikor megkérdeztem tőle, eddig mit csinált életében, azt mondta nekem: "Téged vártalak". Nagyon meghatódtam. Ő tudta, hogy egyszer visszatalálok hozzá. Nagyon sok évet várt rám. Ebben az életünkben ez valahogy fordítva van. És ott, akkor, abban az életben megfogadtam, hogy soha többé nem vonom meg magam tőle. Ez még most is érződik.

Így teljesen másképp látom ezt a kapcsolatot. Én is türelmesebb vagyok, hisz annyi szeretetet kaptam már... A családból is hoztam blokkokat, amiket oldani kellet, elég sokat. De köszönöm, azóta jól vagyunk. Pont tegnap beszéltük meg, hogy összetartozunk.

Viki 37

Megjegyzések