Gyógyulás és régmúlt életek





"Vikit makacs bőrproblémám miatt kerestem fel, mivel az orvosok nem tudtak vele mit kezdeni, azt ajánlották tanuljak meg vele együtt élni.

Mint általában minden betegségnek lelki oka van, nálam is ezt az okot kellett megkeresni.

Rólam annyit kell tudni, hogy mindig próbálok mindenkinek megfelelni, feleslegesen aggódok mindenért és mindenkiért saját magamat háttérbe szorítva.

Az oldás a középkori Anglia területére vezetett vissza.

Egy fallal körülvet város kapujában álltam fiatal lányként fapapucsban, barna hosszú szoknyában és fehér főkötőben. Beléptem a városkapun és a piacon keresztülmenve egy szűk, kihalt utcában találtam magam. Benyitottam egy házba, ahol a sarokban összekuporodva egy öregasszony ült. Állánál fogva felemeltem a fejét, egymás szemébe néztünk, felém nyújtotta mindkét karját és megfogta a kezem. Nagy megrökönyödésemre hosszú görbe körmei – inkább karmai voltak.

Egész idő alatt nagyon erős érzéseim voltak. Tudtam, hogy fiatal vagyok, csinos, szeretem az embereket, a társaságot, de mégis nagyon egyedül vagyok. Tudtam, hogy az öregasszony nem a rokonom, tudtam, hogy Ő minden problémám okozója. Sírni kezdtem.

Ez a boszorkány akkor mindenféle átkot és rontást rakott rám, hogy az emberektől elszigeteljen és csak őt szolgáljam. Elég sok oldáson vagyok túl azóta. Rövid időn belül rendeződtek a problémáim.  (Emília)

Megjegyzések