Emberi kapcsolataink régi életeinkben




Szia Viki! Az egyik oldás alkalmával egy olyan életem jött a felszínre, ahol férfi voltam és éppen az esküvőmre készültem. Láttam a menyasszonyomat és az édesanyámat is. Sajnos a frigyből nem lett semmi, mert a megelőző nap párviadalban megöltek. A dologban az az érdekes, hogy a menyasszonyom a mostani főnököm, az édesanyám pedig a férjem. A következő alkalommal az első Világháború idején egy csata kellős közepén találtam magam. Borzalmas ágyúzás közepette egy embert cipeltem a hátamon. Majd egy kórházi sátrat láttam, ahol ezt az embert műtöttem egy nővér segítségével. A férfi a barátom volt, a műtét sikerült. Ő életben maradt de a fricska ezután jött. A sátrat bomba találat érte ahol a nővér és én meghaltunk. A két történetben a közös hogy otthagytam egy lezáratlan kapcsolatot. A barátom a mostani főnököm, a nővér pedig a legidősebb lányom. A mostani életemre ezek a dolgok úgy hatnak ki, hogy a férjem gyakran most is szeret anyáskodni a női munkákba bele katuskodni.  A nehéz döntésekben a férfias dolgokban gyakran nekem kell cselekednem. De ez engem nem zavar, nem bántom érte, sajnos fordítva nem mindig van így. A nővért is megkaptam, Ő egy nagy feladat számomra. A főnökömmel első perctől kezdve nagyon jó a kapcsolatom, Ő az az ember akit először megláttam, az az érzésem volt hogy már láttam valahol. Pont a születés napján találkoztunk először. Állás hirdetésre vitt el hozzá az egyik volt munkatársam. Így kezdtünk el együtt dolgozni. Nagyon sokat segített nekem és a mai napig is nagyon jó az emberi és a munka kapcsolat köztünk, szavak nélkül is megértjük egymást. Köszönöm hogy van nekem. Nagyon sokmindent megértek a meditációk által és így sokkal nyugodtabb vagyok. 
Köszi Marika

Megjegyzések