A lélekOLDÁS a megOLDÁS





Szia Viki! Szeretném teljesen őszintén megírni ezt a levelet. Ámulattam tölt el, ami történt. Azt érzem, most hogy már teljes bizonyossággal állíthatom, hogy a lélek-OLDÁS a megOLDÁS az életem problémáira. Rám az eddigi tevékenységed, a meditácóid, az összes oldásod nagyon nagy hatással volt rám, de ez a családi téma visz mindent. Hetek alatt akkorát változtam, annyi mindent megértettem, hogy én sem ismerek magamra. Vagy igazán most vagyok önmagam? :) Valószínű... Egyszerűen sok minden kitisztult előttem. Mintha negyven évig valami fátyolszerű lett volna a szemem előtt, ami nem engedte, hogy meglássam a dolgok valódiságát. Mintha ez a fátyol elzárt volna önnön lényemtől. Mintha nem engedte volna láttatni a lényeget. Nem engedte, hogy lássam igazi arcom. Nem engedte, hogy meglássam a helyem a világban. Hogy meglássam az egyediségem. Sokmindentől megfosztott engem. Már aznap este éreztem, valami megváltozott. Nem a világban, hanem bennem, és ez engedte végre másképp láttatni a világot. A saját világomat. Folyamatosan jövök rá a saját értékeimre, s kezdem megérteni, mi a feladatom a világban. Rájöttem, mi a küldetésem, mi az, amit vállaltam erre a megtestesülésre. Rájöttem, miért vonzottam be állandóan olyan férfiakat, akik megaláztak, akik rabszolgának tartottak. S már tudom, hogy maga a megértés az, ami feloldja a blokkjaim. Ha nem segítesz benne, tán magamtól sosem jövök rá. Nem tudok elég hálás lenni érte. Egyszerűen minden pikkpakkra összejön, amit akarok. Azt érzem, tele vagyok energiával, semmi nem állhat az utamba. Itt volt az idő önmagamat felvállalni. Azt érzem, most ez az emberek egyetlen lehetősége. Hogy felvállalják önmagukat, letegyék a terheket. Ha ezt nem teszik meg, sosem fognak tudni tisztán látni, tisztán gondolkodni, mindig bábuk maradnak, akiket a társadalom és az elvárások formálnak. Közben önmagukban örlődnek, gyötrődnek, s beletörődnek a kis világuk nyomorúságába. De már tudom, hogy nem erre születtünk. Ez jár mindenkinek! Még csak túl sok erőfeszítésbe sem kerül. Megértettem, mennyi fájdalmat vettem át az anyai nagymamámtól, és mennyi terhet vittem feleslegesen. LERAKTAM!

Én csak csodállak, azért, amit felvállaltál, s idődet, energiádat nem kímélve segítesz emberek életét szebbé, jobbá tenni. Már tudom, hogy én is ezt akarom. Már a módszert is tudom hozzá. Egyszerűen kitisztult előttem minden, megértettem a világom működését. Már nincsenek hatással rám a régi életeim lenyomatai, egyre tisztábbnak érzem magam. Napokig kavarogtak bennem a gondolatok, hányingerem volt, émelyegtem, majd a megértés pillanatában mindez elmúlt. Számomra ez egy csoda. Biztosan sok levelet kapsz, és csodálom a türelmed, de úgy éreztem, ezt meg kell írnom neked, mert míg élek, nem tudok elég hálás lenni a segítségedért. Azon is elgondolkodtam, ha ennyi változás, jó dolog és megvilágosodás ért az oldások után, akkor mi lesz, hogyha minden témára dolgozom. Mindenesetre izgatottan várom a folytatást. Köszönöm a segítséget, a bíztatást, a tisztánlátást, az ikerlelkem, a küldetésem, és minden mást, amire segítettél rájönnöm. 

A legjobb pedig az, hogy valóban igaz, hogy velem együtt a családom és a szerelmem is elkezdett tisztulni. Döbbenetes dolgokat vélek felfedezni velük kapcsolatban. Már érzem, hogy a párom is közelít felém. Úgy érzem, nemsokára írhatom neked a következő fejezetet. Örök hálám, és köszönöm, hogy elolvastál. Lexi 41

Megjegyzések